naeli Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Hei!! Lurer på innenfor hvilken bransje dere jobber og hva dere har utbetalt i lønn? Hvor mye jobber dere? Er det greit å kombinere en slik jobb med barn? Mange spm her, men veldig takknemlig for svar!!=)
PopUp Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Interiør, har 27.000,-/mnd før skatt... Veldig greit å kombinere med barn...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 jeg jobbet bare som assisterende da, men hun over meg var daglig leder og begge våres jobber fungerte/fungerer fint med barn. nå eier hun stedet og det er enda lettere for henne og få mye tid med barnet sitt. lønnen på å bare være daglig leder og eie er vedlig forskjellig. hun tjener mye mer nå, men gjør omtrent det samme.
#elsker jenta mi# Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 jeg er butikksjef på vero moda... går veldig bra og ha barn med en sånn jobb.. jobber vel rundt 200timer i månden.
candyland Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 var butikksjef på bensinstasjon før, tjente ca 140 i timen pluss leder tilleggpå 4000 i mnd. var i utgangspkt dagjobb man-fre, men jobba 200 timer i mnd, natt dag og kveld for å få de til å gå rundt, og hadde ikke kunne gjort en like bra jobb nå som jeg er mor... nå er jeg avd.leder på butikk, kun dagvakter til faste tider, og fleksibel sjef.... tjener 25000 i mnd og trives godt på jobb:) så det funker veldig bra med barn:)
Fire småtroll Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 I den butikkjeden jeg jobber (bøker) skriver jeg som butikksjef vaktlistene, og bestemmer selv hvordan jeg vil bemanne butikken så lenge jeg holder lønnsbudsjettene som er satt opp i forhold til omsetningen. Jeg har derfor valgt å være den eneste ansatte på fulltid, siden jeg har to stykker på deltid som gjerne jobber litt kveld og i tillegg har en ekstrahjelper som går på skole og vil jobbe kvelder og hver lørdag har jeg veldig fine vakter selv Jeg jobber en kveld i uka og hver fjerde lørdag, ellers jobber jeg 9-16, så det er en kjempefin jobb å kombinere med barn. Jeg har 26.000,- i måneden før skatt og bonus en gang i året.
annemor80 Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Driver dagligvarebutikk, og kan si at det IKKE er greit å kombinere med barn! Kjempestramme lønnsbudsjetter, man må være tilgjengelig døgnet rundt, jobbing hver helg for å rekke over alt papirarbeid. På det verste jobbet jeg i snitt 70-80 timer i uken. Bedre lønn enn de som har sagt over her, samt en resultatbasert bonus, men penger er ikke alt. Fantastisk moro jobb, men nå som jeg har fått barn vet jeg ikke lenger...
naeli Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. juni 2009 Takk for alle svar. Kjekt å lese litt om andres erfaringer og tanken før jeg eventuelt søker en slik jobb...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå