Gå til innhold

Da jeg hentet minsten i bhg i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle han akkurat bli tatt opp av vogna etter luren sin. da hadde han på seg body,genser og bukse. med fleece teppe over seg. helseteppet dekket åpningen og myggnettingen var knytt rundt håndtaket på vogna. og som toppen på kaka........ så lå han midt i solsteika!!! 18 varmegrader i skyggen!

jeg ble litt sint kan man si,men sa med rolig stemme at han kan ikke ligge sånn midt i sola. Nei,men han har ikke sovet så lenge-sa hun som jobber der da..

Jammen han blir jo drit varm sa jeg. Neida,han er fin han! men det er sant det,de skal ikke ligge i sola. var svaret jeg fikk.

Det første jeg sa da han begynte i bhg var at han IKKE skulle ha teppe over åpningen. og de har parasoller i bhg som han kunne stått under.. og hva med å ta av han genseren?

jobber selv i bhg og det kunne ikke falle meg inn å legge et ban sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var han overopphetet da (eller dritvarm som du sier)? Hvis han ikke var gjennomsvett og kjempevarm så er det vel ikke noe å lage noe nummer ut av....

Skrevet

han var svett ja,men det er jo ikke det som er poenget.

man setter ikke en vogn midt i sola.

og hvorfor ikke bruke myggnettingen når den var der? og jeg i tillegg han sagt at han ikke skal ha teppe over.

Jeg er ikke den som klager på ting andre gjør,men akkurat dette synes jeg er unødvendig. og fikk jo ikke noen grunn eller unskyldning.

men jeg kan jo vente med å klage til han får hetesjokk hvis du mener det.....

HI

Skrevet

Myggnettet er jo faktisk tettere enn helseteppet, så jeg ser ikke problemet med det. Er imidlertid enig i at vogna ikke skal stå i solsteika, men det var jo bhg enig i også?

Skrevet

Skjønner godt at du ble irritert jeg, hadde jeg også blitt! Heldigvis går datteren min i en bhg med oppegående ansatte. Klart vognen ikke skal stå i solsteika med både helseteppe og myggnetting. Stakkars liten..

Skrevet

takk,dinosaursworld!

Hi

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Jøss...da hadde jeg også blitt veldig sint. Bra du sier i fra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...