maimora Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har 2 jeg ønsker å ha som forlovere, hun ene bor 50 mil unna så tenkte kansje jeg skulle ha 2, hvis det er mulig. Blir da 1 av de "hoved" forlover? Det er vel bare en som sitter i kirka framme der?
reserbolla - mamma til 2 Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 selvsagt kan du det jeg har vært i bryllup til en venninne med to forlovere og da satt begge fremme i kirken.
erteposen + 4 Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Du kan ha to, men planlegger du at bare en blir med frem så burde du holde deg til en:) Begge kan være med fram, men avklar dette med presten først.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Ja,men man registrere bare 1. Jeg hadde 2.
♥2 små gull♥ Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Jeg skal være forlover i sommer, sammen med en annen venninne (vi er to forlovere). Begge sitter oppe i kirken, begge skal holde tale i selskapet, men det er kun en av oss som kan skirve under på papiret. Så juridisk kan du bare ha en, men du kan ha to som fungerer som forlovere.
AdrenaLine Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Kun en av jentene kan signere papirene i hvert fall. Når det gjelder hvor mange som kan være fremme så vet jeg ikke. Det kan være forskjellig prosedyre fra kirke til kirke. En venninne ble frarådet to forlovere av presten. Han ønsket det ikke. Selv så har jeg egentlig to forlovere fordi hovedforloveren nettopp hadde fått baby da vi skulle gifte oss. Men så ble mitt bryllup utsatt pga baby i magen og nå skal vi gifte oss neste år. Egentlig ønsker jeg kun en forlover men vet ikke hvordan jeg skal si det til forlover nummer to :S
blirjegsnartmamma Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 jepp! jeg hadde lillesøster og bestevenninnen min. Venninna skrev under papirene - og søstern min var "assistenten" min den dagen.. hjalp meg med kjolen under vielsen.. Mannen min hadde også to.
maimora Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2009 Det var akkurat slik jeg hadde tenkt det:) Supert!
lini57 Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 jeg hadde 2 forlovere,,, var bare en av de som signerte på papairene:)
Maya&Leah*har født* Skrevet 4. juni 2009 #10 Skrevet 4. juni 2009 Jeg skal også ha 2 forlovere når vi gifter oss Nå ble bryllupet utsatt pga vi får en liten en til,men NÅR vi skal så skal vi begge ha 2 forlovere ;-D
froeken Skrevet 4. juni 2009 #11 Skrevet 4. juni 2009 Jeg hadde det og takk og pris, for hun ene fikk reiseforbud og fikk ikke til å komme og hun andre hadde nettopp fått barn. Klarte ikke å velge en av de og de løste oppgaven fint mellom seg
maimora Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 4. juni 2009 Høres ut som mange positive opplevelser med 2 forlovere:) Da var det ikke så dumt tenkt da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå