moota m storebror&lillebror Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Gjerne spes dere som bor i leilighet eller fyrer betraktelig lite med ved? Er det lite å regne 1000,- på mnd? Kanskje litt masse på sommeren, men tenker at budsjettet mitt må holde på vinteren også =)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 SYKT mye!! Må være noe gale her et sted... Betalt 10.000 hittil i år,men på siden til bkk står det på grafen at vi har brukt myyyye mindre enn i fjord. Men likevel betaler vi mer.... Jaja, godt vi skal flytte. Bor forresten i en 90kvadrat leilighet som har inkludert varmtvann!!!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Ops det var masse Coc-a-ror-i-non-a!! Me har betala ca 12 000kr til nå men har da eit hus som har nesten din leilighet i grunnflate og to fulle etg + litt til nede og loft med full høgde, er ikkje gjort noko der da..... Det er estimert bare nå og me har ikkje bruka så mykje som dei har estimert det til, men det får me tilbake til nyttår. Det blir bruka ein del strøm til oppvarming her i huset, er eit gammalt hus så det drar litt ekstra og blir fort kaldt. Problemet er at det er så kaldt om ettermiddagen så da brukar me vifteovnen for å få det slik passe før ein skal legge seg om kvelden, el ungane i hvertfall. Me ligger på over 2000kr i mnd i strøm
mamman til to gutter Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Vi bor i enebolig og bruker ca1500kr pr mnd, har ingen annen oppvarming enn varmekabler og panelovner.
meg & to små vampyrer Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Vi leier en 120 kvadrats leilighet. Kun panelovner til oppvarming, trekkfullt er det også. Om vinteren har vi 2500 i strøm tror jeg per to måneder. Om sommeren ganske mye mindre.
Midtpunktene mine og meg Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 spørs jo hvor stort du bor da- vi bor i 70kvm leilighet og betaler mellom 2500-3000 hver tredje mnd. har ingen ting inkl her da... varmtvannstanken tømmes hver dag og det vaskes maaange maskiner med klær i uken (mange), oppvaksemaskinen går hver dag og tørketromlen går 2-3 ganger i uken.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2009 Str. vet jeg ikke enda da jeg leter etter plass og bo, men det er for å sette opp et ca budsjett. Blir på vestlandet på lavlandet, så -10 grader er ikke så ofte da. Men kan nok bli litt vind. Jeg har reknet ca 1000,- i mnd, det virker som det ikke er så veldig feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå