Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi hadde prøvd å få barn i over 1 år, fikk jeg etter lapraskopi påvist tette eggledere. Jeg fikk beskjed om at den eneste mulighet for å bli gravid var med hjelp av ivf. Etter vårt 2 ivf ble jeg gravid, da hadde vi vært prøvere i 2,5 år.Fikk en skjønn sønn for 10 mnd siden.Fikk igjen mensen etter 8 mnd, fullamma i 7,5 mnd.Begynte ikke på prevansjon da jeg hadde diagnose som infertil.

Etter å ha hangla litt i det siste, og mensen ikke kom igjen tok jeg i dag en test som viste at jeg var gravid.

Jeg er litt i sjokk nå, mange rare følelser. Burde selfølgelig være kjempeglad for at vi ble gravide uten hjelp. Men barna blir jo veldig tette, jeg er litt dårlig og har allerede dårlig samvittighet overfor vår veldig etterlengta sønn. Lurte bare på om det var flere her inne som har opplevd noe lignende, hadde vært veldig fint å få delt litt tanker og følelser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om tette eggledere og eneste mulighet var ivf.. hadde 4 forsøk hvor av 2 gravid men mistet.. så får det 5 forsøket ble vi gravide på egenhånd, et mirakelbarn så det holder!! og etter 11 år med prøving hehe.

Så ikke gi deg!! masse lykke til .o))))

Skrevet

Jeg har ikke opplevd det samme som deg. Jeg vet at du er litt sjokket men tenkt da...en liten baby til! Så utroligt fantastiskt!

Jeg vet følelsen du har da det kommer til din andre sønn. Den hadde jeg også da jeg blev gravid med andre mann. Følelsen var der ganske lenge. Men når jeg nå ser på mine fantastiske gutter så ser jeg hvor utrolig glede de to har av hverandre. De koser seg sånn sammen. Eldste mann fikk masse oppmerksomhet da lillemann var liten baby og han har selvfølgelig vært sjalu i perioder men den gleden de har over å være søsken og ha hvarandre er bare helt fantastisk.

Så du trenger ikke ha dårlig samvittighet ( men jeg vet hvordan du føler deg). Kos deg masse med graviditeten! Lykke til... dette kommer å gå helt fint:)

Skrevet

Kjære skjønne alvis!!

Ble helt rørt over dine skjønne ord, betydde utrolig mye for meg akkurat nå!!!!Bare det at noen har hatt den følelsen jeg har nå føles godt å vite:)

Er dine gutter tette?

Ble du gravid med ivf?

Hvordan var svangerskapene dine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...