Juli 08 + April 11 Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 http://www.trollungen.no/product/450113/Sack%27n_Seat_ROSA.html
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Har denne ja. Har ikke brukt den så voldsomt mye, men det er fordi det stort sett er en barnestol der vi er. Men den er veldig kjekk. Anbefales. Lett å ha med seg også. Lett å sette på stolen. Men de sitter jo litt langt nede da.
Juli 08 + April 11 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Ok den er god, tenkte den var grei å ha med seg nå når vi skal på ferie ol. Takk for svar:)
melke-q Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har Sack n seat. Men jeg synes den er litt dum. Ideen er god, og jeg vet det finnes andre typer. Den er litt kort, så min baby "velter" ut av den på sidene. Jeg så en annen som jeg tror er bedre, for du kan knytte den høyere opp på magen. Her er den: http://www.mixmax.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1474&category_id=150&option=com_virtuemart&Itemid=56
Snupi27 Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 vi har oxo sack and seat. har ikke brukt den ofte egentlig.. fordi det er som regel stoler til barn der vi er sånn som noen andre over sier =) negative er at om de skal sitte inntil bordet så rekker de ikke opp fordi de sitter for lavt..
mamman til to gutter Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Vi var i thailand med noen som hadde en sånn og der var den genial. Barnestolene var rett og slett høye vanlige stoler uten noe form for ekstra støtte eller sikring, så de satte han i sack and seat i de stolene og da satt han bra. Han var ca1år da og satt selvfølgelig bra av seg selv. For de som ikke sitter selv, så tror jeg ikke den er noe god (og da bør de helst ikke sitte uansett).
Sylteflesk Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Vi har den og har brukt den masse. Den er kjempefin på ferie, mange steder i utlandet de ikke har barnestoler. Passer til barn som kan sitte ordentlig selv da, og heller ikke for store - nå er vesla 2 1/2 og vi kan ikke bruke den mer fordi hun bare vrir seg ut av den. I Frankrike brukte vi også av og til i barnestol, som en sele, fordi de hadde stort sett barnestoler uten sele, som hun reiste seg opp i. Og den tar veldig liten plass under vogna eller i stellebagen, så er veldig greit å ha med overalt. Jeg anbefaler den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå