Mamma til jente feb.08 Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Jenta mi er 16 mnd.. Vi gjør ikke på så mye egentlig.. Står opp,spiser.. jeg gjør husarbeid i 30-60 min før vi går ut å leker. Er ute en time/to før vi går inn å spiser lunsj. Etter lunsj sover hun i 1,5 time. ca fra 12.30- 14.00.. Så er det middagslaging og husarbeid igjen.. Leker av og til ute om ettermiddagen,ellers så er vi bare inne frem til legging i 20 tiden. :)Ingenting fast:)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Står opp mellom 6.30 og 7. Skifter bleie og starter på frokosten. Steller først ham og deretter meg selv. Gjør ærender eller husarbeid, evt er ute å leker. Hjemme til lunsj ca 11 og en liten lur ca 11.30-13. Når han våkner starter vi på middagen og tar deretter en tur ut. Kl. 17.30 ser lillegull Drømmehagen og så er det kveldsmat kl. 18. Tar nattastellet med evt bading ca 18.30 og så er det nattenatt kl. 19. Dette er sånn ca, blir jo en del avvik fra dette også da, alt ettersom. Vi spiller mye musikk og leser mye bøker. Går ikke i åpen barnehage eller lignende, men leker en del med andre barn på lekeplassen i nærområdet. Gutten vår er 18 mnd og skal starte i barnehage 60% i august.
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Gutt 15 mnd. Står opp mellom 06 og 07:30 en gang. Spiser frokost i 8-9 tiden. Leker og gjør husarbeid til han skal sove litt igjen. Sover 1 til 1,5 time. Så spiser vi lunch og går som regel på besøk til en venninne som har en gutt på samme alder. De har så deilig hage, der leker guttene som regel i 2-3 timer før vi går hjem og spiser middag. Etter middag er det lek, som regel inne, eller på terassen når det er varmt. Kikker litt på drømmehagen mens han leker med bilene sine :-) Kveldsmat ved 18:30 - 19 tiden. Så i seng en gang før 19:30.
lille sprelle Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Jente 14 mnd Det eneste som er fast er at vi står opp i 6 (av og til nærmere 7)-tiden og at hun legger seg ca 19 i tillegg så spiser vi ca hver 3. time Spørs på dagsprogrammet. Forhåpentligvis får jeg gjort litt i huset/på pc-en. Ellers så er det mye å være med på leken, ev. åpen barnehage når den er åpen. Prøver å være mye ute. Går også litt på besøk. Synger/leker/ler og tuller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå