Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Har hørt at 1-2 år er den mest slitsomme.. Hva syns dere?
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 1-7 mnd og 3,5-4,5 år så langt. Ellers har jeg hørt at 10-12 års alderen ofte er verst, spesielt for gutter, jentene kan være litt mer vrange rundt 14 års alderen. 1-2 års alderen er slitsom ja, men utrolig sjamerende og koselig, gleder meg alt til vesla blir 1 åring jeg, selv om hun ikke er født engang enda, hehe...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Jeg syntes fra 2,5 år til 3,5 år var slitsomt! Alt var "nei nei nei" og stort sett bare sutring... Virket som jeg fikk en ny guttunge når 3års trassen var over!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Tja, mye vrangt frem til de er voksne, men på ulike måter i ulike aldre;) Tidlig er det fysisk mest travelt, mens etterhvert som de nærmer seg puberteten og kommer inn i den, så er det mest psykisk travelt og slitsomt;) Alle aldre har sin sjarm;)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 jeg har en gutt på snart 4 år. Har enda ikke hatt en slitsom periode. Vi som foreldre, har vært enige ovenfor gutten, vi er bestemte, gir han enkel valg og det ser ut som om det har vært vår oppskrift. Har liksom ventet på 2 årstrass, 3 årstrass, men har enda ikke opplevd det. Kanskje det bare er jeg som er heldig som har en gutt som ikke er oppstanasig
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har to barn som er 3.5 og 6.5 år gamle. Hittil har alderen 2-3 år vært den verste! De er litt for store, litt for små, full av trass, språket er gjerne så som så, mye frustrasjoner, raseri og tøys. Men de er jo herlig sjamerende også... stopper med to barn, jeg orker ikke alderen 2-3 år en gang til! =)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Jeg syns den alderen hun er i nå er verst 3-4 år. Syns ikke 1-2 år var ille i det hele tatt. Syns det var deilig at den masete babytiden var over, endelig gikk det ann å kommunisere med ungen, ikke bare vræææææl hele tiden. Nå er hun fryktelig bestemt. Hun vil så gjerne klare alt selv. Og så får hun skikkelig raseriutbrudd innimellom, gjerne ute i offentligheten og da reagerer alltid folk. Akkurat som om jeg ikke har nok med ungen min, orker ikke å forholde meg til andre fremmede folk som ikke tåler lyder i f.eks matbutikken, på bussen osv
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Jeg syntes alderen nå har vært mest slitsom hittill, hun blir 4 straks.Hun sutrer hele tiden og er sur og utilpass blir gal snart jeg..
Sånn kan det gå Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Har ikke kommet til noen "verst" alder enda og eldstemann blir 18 denne mnd.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 Syntes de første månedene var verst med lite søvn og barn som gråt. Etter det har det bare gått framover. Og etter treårsalder er det meste gjort og man kan nyte det hele.
prekæs Skrevet 3. juni 2009 #11 Skrevet 3. juni 2009 Signerer vel egentlig oktaviastar her, selv om 14 års alderen til mine to eldste bød på noen utfordringer. 2-3 års alderen er og var vannvittig morsom.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #12 Skrevet 3. juni 2009 Synes 2-4 år var verst. Var mye trassig og urolig, pluss renslighetstrening. Blir bedre fra 5 års alderen. Babytida og 1-2 år var stort sett koselig, med et lite unntak av de første 2-3 mnd. med lite søvn.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #13 Skrevet 3. juni 2009 Har en gutt på 11 år og det er egentlig enn tøff alder synes jeg.han er så sårbar på det meste.men liker og tøye grenser så ja dette er den tøffeste alderen til nå.har også ei jente på 4 som er i trassalderen men er jo sjarmerende også da selv om det kan være slitsomt... Synes hver alder har sin sjarm jeg
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #14 Skrevet 3. juni 2009 Jeg synes definitivt spedbarn er helt forferdelig slitsomt! Når ungene blir året er det stort sett bare gøy! Den mest spennende perioden var mellom halvannet til tre år! Da skjedde det masse! )
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #15 Skrevet 3. juni 2009 Synes ting blir bedre og bedre, jeg!:-) Så da blir det barsel og nyfødt som er verst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå