Mamma`n til Markus =) Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Å hjelp! Det sløret jeg vil ha koster 2750.- i butikken. Det er jeg ikke villig til å betale... Er det noen som skal selge sitt slør? Jeg vil ha et Diamond White slør ca 126 tommer (2,5 meter, tror jeg...) Ikke stivt, men bløtt. Tyll tror jeg det heter. Veldig gjennomsiktig. Gjerne med strassdryss... Eller er det noen som kan anbefale en bra nettside med slør som er rimelige og greie å bestille fra? Håper dere kan hjelpe =)
Mamma`n til Markus =) Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Men der er det så lite utvalg
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Heia, e fant en nettbutikk som har et utrolig bra utvalg av slør.. koster litt mer enn jkdress.. men likevel mye billigere enn i norske butikker. Her kan du velge hvordan du vil ha det, om du vil ha strassdryss, perler alt mulig:) Så tenkte e skulle bestille derifra selv=) http://www.weddingveil.com/veils2/catalog.php?category=2h&id=830
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå