Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet positivt i dag, og det føles fantastisk herlig :D Klaff på andre forsøk! Har en gutt fra før, men han fyller straks 7 år, så jeg har nesten glemt hvordan det var å gå gravid (kanskje like greit, det begynner å demre for meg hvordan det var...)

Skulle hatt mensen mandag-tirsdag ganske nøyaktig. Fikk en bitteliten forsmak mandag, men så kom det liksom aldri noe mer, og i dag tok jeg test. Øynene holdt på å trille ut av hodet mitt da jeg så det blå krysset. Yepp, har vært kvalm siden mandag, men trodde det kanskje skyldtes stort inntak av iskrem (elsker is, og pleier spise altfor store mengder uten å bli kvalm, så fikk det ikke helt til å stemme). Og er usannsynlig trøtt, men har en søvnsykdom som gjør at det er litt vanskelig å skille, ettersom jeg pleier være usannsynlig trøtt hele tiden i perioder.

Men! Nå er jeg iallfall gravid, og jeg gleder meg som en unge til februar :D

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer såååååååå masse. Jeg har en gutt som blir 5 om 1 måned, og har og glemt masse om hvordan det er å være gravid. Men kan ikke huske at jeg var kvalm og uvel sist, men det er jeg nå. Trøtt var jeg sist, og er det ekstremt denne gangen også.....

Lykke til med svangerskapet=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...