Gå til innhold

ikke jordmor time i dag likevel..


Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha gått opp 6 etg. (for heisen sto), så fikk jeg vite at jordmor var syk, så jeg måtte få ny time.... litt kjedelig. men en annen ting jeg har tenkt på som jeg blir mere og mere usikker på er om jeg har regnet rett termin...jeg hadde mens 8 mars, men har ikke hatt den jevnlig sidenjeg sluttet på pillen før jul. så nå som vekten øker fort, magen allerede vises godt, og de siste dagene har jeg kjent bevegelser inne i magen. i dag er jeg helt sikker på at jeg kjenner bevegelser. kjenner det igjen fra forrige gang. det betyr at den liksom mensen jeg hadde 8 mars ikke var mens....da er jeg 3 uker lengre på vei... så spennende det blir å komme til ultralyd å høre om det stemmer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så spennende. du får oppdatere oss når du har vært på ul.

Skrevet

Så kjedelig at du måtte gå helt opp i 6.etasje for å få vite at jordmor var syk. Syns de burde ha ringt deg. Jaja.. Jeg måtte bare kommentere innlegget ditt fordi jeg føler litt det samme som deg ang termin. Jeg hadde mensen sist i starten av januar. Og ved første kontroll hos gyn fikk jeg vite at terminen var rundt 3.okt. Nå er jeg 17+4 og har fått termin 10.nov! De må ha regnet feil et sted. :) Skal på en ny UL-time 9.juni,så vi får se. Håper de finner den rette terminen på deg i hvertfall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...