Malin G. Spann Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Martin begynner i barnehagen i midten av august, og jeg føler jeg må begynne å planlegge litt. Liker å være ute i god tid. Hva trenger man til barnehagestart egentlig? Han er 15 mnd når han begynner. Dette er det jeg kan komme på: Sekk Matboks Drikkeflaske Tøfler Utedress Sko Ullklær ???
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 En gymsekk el for å ha hengende i bhg med skiftetøy i Sovepose/vogn Regntøy Støvler Gode sko Utedress Regnvotter Egnet lue Merkelapper/stempel/penn til å merke alt med Solkrem Stellekrem Bleier Solbriller Solhatt
mamman til to gutter Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Det sønnen min trenger i barnehagen er de samme uteklærne som han trenger hvis han skal ut hjemme, tøfler og maaange skift. Jeg hadde kjøpt noen ekstra skift, men det tok ikke mange dagene før jeg skjønte at vi hadde alt for lite bodyer og bukser. Matboks og drikkeflaske trenger vi ikke, for de får alt mat i barnehagen og drikkeflaske bruker de ikke pga bakteriefaren ved dem. Utedress kjøpte vi ikke før det ble høst, i august er det stort sett alltid for varmt til at de trenger det. Ullklær begynte vi ikke å bruke før det nærmet seg minusgrader, så det er det heller ikke noe stress å ha klart til august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå