PopUp Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Tenker da på reiseapotek og andre lure ting som er verdt å ta med og å vite )
Mille** Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Jeg vil på det varmeste anbefale UV-drakt, to delt, gjerne i litt stor str. med solhatt til. Solkrem også, åff kårs. I mitt reiseapotek hadde jeg med masse rart, det meste ble brukt, enten av oss eller andre barn og voksne i reisefølget vårt: - paracet, tbl og stikkpiller - ibux - reisesyketbl - reisesett med div plaster og sånt, som en liten førstehjelpspakke - antibac gele og servietter - termometer - hostesaft - nesespray - imodium - myggspray - eurax - aloe vera .......tror ikke det var mere egentlig. Mange vil kanskje mene det er teit å drasse med seg så mye, de har jo apotek i syden også, men jeg syns det er greit å ha det tilgjengelig for hånden. Vet aldri når man får brukt for det, og da er det greit å slippe å løpe på apoteket. ;o) Bruker han bleier vil jeg anbefale deg å ta med, det kan være vanskelig å finne der nede, ihvertfall riktig str. Vi har pleid å ta med tubesyltetøy og leverpostei og det har alltid blitt spist, ungene setter ofte pris på noe kjent mat. Litt knekkebrød har vi også hatt med. Har hatt med bærbar pc på flyet sånn at snupp har kunne sett film på reisen, kommet veldig godt med. Hatt med ekstra batteri også. God tur! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå