villemo26 Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Eg var til legen i uke 9, og da bestilte han time til ordinære UL. Men no er eg begynt på uke 14, og innkallelsen er fremdeles ikkje komt. Kjeme den lenge før?
fipp Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 innkallelsen kom i posten bare 2 dager etter at den ble bestilt!! bare ring gyn.pol og hør om de har fått noen henvisning til ul....greit å ha en dato å forholde seg til.... jeg skal på ul 15.06, da er jeg 19+3, gleder oss stort....
tvillingmamma med babyimagen Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 legen min sa det var vanlig å ta ultralyd i uke 17-18,
Mille;o) Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Jeg fikk ikke ul før uke 20 pluss 5, og har hørt at jeg ikke var den eneste. Dette er A hus da så vet ikke hvor stor pågang det er på de andre sykehusene. Men jeg synes dette var alt for sent...
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Legen min bestilte time til meg når jeg var drøye 12 uker på vei. Fikk brev fra sykehuset ca 3 dager senere ang både UL og fødeplass. Jeg fikk UL-time den 15.mai,men måtte bytte den. Da fikk jeg vite at det var stor pågang nå. Dette er ved Sykehuset Buskerud i Drammen. Men jeg var heldig og fikk ny time 20.mai. Verste da var at jeg fikk vite at jeg var bare 15+4 på vei. Vanligvis skal man jo på slik UL rundt uke 18-19 her i Drammen. Så nå skal jeg inn igjen 9.juni. Så vi får se da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå