mammatilleander ogPatrick Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 i dag har vi vært på ordinær ul og det er ingen tvil, i magen ligger det en ivrig liten GUTT=) så hos oss blir det liv i leieren med 2 gutter =) har noen navneforslag som passer med storebrorens navn Leander:) =)
♥ Mrs.B-07+09♥Fødeklar =) Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 gratulere så masse med en gutt til =)=)=) såå koselig!!! jeg har også en gutt fra før og skal på ultralyd i morgen, magefølelsen sier at det kommer en gutt til i november <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå