katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Dette funket ihvertfall for oss etter å ha prøvd et halvt år. jeg er 33, og mannen min er 45. har begge 2 tenåringsbarn hver og ville ha et kjærlighetsbarn isammen. dette er rådet vi fikk. begge to på folsyre. mannen fikk sink og 1000 mg c-vit hver dag. Begge spiste omega 3 pluss multi-vit. På helsekosten anbefalte de balansert mega-b-stress,hadde meget gode resultater på par som hadde problemer m å bli gravide. Da vi begynte på dette,var jeg visst allerede blitt gravid,men verdt for dere andre å prøve. Lykke til alle sammen. Selv er jeg 5+4 idag. stor klem
iris76 Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Hei katta76! Så bra at det hjelper!! Jeg har akuratt fått samboeren min til å begynne å ta alle disse tilskuddene som du nevner. Og jeg har allerede knasket disse i fire mnd. Håper på gode reultater!!!! takk for oppl.!!;.-)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 masse lykke til. Det må ha hjulpet for oss ihvertfall. kjøp en boks med nøtter også, og la han spise en neve hver dag. Vi sluttet også begge å røyke for 5 uker siden, i tillegg brukte jeg eggløsningstester. Håper det klaffer for dere også. Deilig å få et barn i denne alderen. klem
iris76 Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Deilig å se at andre får barn i denne alderen også. Samboeren min har en tenåringsdatter. Vi er veldig klare nå. Jeg gjør det meste som akkupunktur, måler basaltemp, tar EL tester og ingen av oss har røyket noen gang.....så jeg krysser fingrene for at spiren snart sitter!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Jeg fikk rådet å kjøpe hund. Det gjorde vi etter å ha prøvd i over 4 år, og noen mnd senere var jeg gravid :-) Mulig det var tilfeldig, eller?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2009 Det gjør den helt sikkert. Her er mine barn er 12 og 15. Han på 15 bor 100% hos meg. hu på tolv 50%. gutten hans på 16 bor og 100% hos oss og dattra på 19 bor i leil.het m samboer. Blir en skikkelig attpåklatt dette hehe. håper bare spira sitter godt. merker jeg blir nerøs av å lese alle som mister på denne side og 1 trimester. Har aldri mista før,men nå har jeg helt angst, så tror jeg må la være å være for mye på disse sidene. Skal til første kontroll i morgen, og tidlig ul neste torsdag pga en konsiering for et år siden. Heier masse på dere. Gleder meg til å se deg på 1 trimester. Klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2009 gratulerer så masse. Du fikk sikkert andre ting å tenke på, og da slapper man mer av og koser seg i stedet for bare å prøve. Hvor langt er du på vei?
iris76 Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Det går sikkert fint katta. Med magen altså. Man hører jo ofte om de som mister, men tenk på alle som det går fint med!!!! Den prosenten er stooooor:-) Takk for hundetipset. Skulle gjerne fulgt det.....men det blir vanskelig med all reising og samboeren min er ikke interessert i det nå.....
Tingeling27 Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 takk for tips og gratulerer med spiren:) masse lykke til:)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2009 Tusen takk for berolignde ord. Heier masse på dere. Er sikker på at spiren deres sitter snart. Har god magefølelse. Ha en flott kveld. Stor klem fra en litt kvalm og trett kattemor hehe
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 3. juni 2009 #11 Skrevet 3. juni 2009 Uke 16 nå. Var på andre UL idag, og GUTTEN (!) hadde det kjempefint Lykke til med svangerskapet, det går helt sikket veldig bra :-) Stor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #12 Skrevet 3. juni 2009 Gratulerer Tigerlise77. så gøy. Masse lykke til videre. Skal si de kan finne ut kjønnet tidlig nå. Gleder meg masse til å selv finne det ut. stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå