Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 ...på vekta noen sinne! Jeg har est ut noe så jævlig :-( Jeg spiser alt for mye snop og kaker og jeg har rett og slett blitt feit!! Etter at jeg bytta jobb fra en veldig fysisk krevende til en kontorstilling hvor jeg stort sett sitter på ræva og er på møter med kaffe og kaker så har det bare gått helt skeis med kroppen. Jeg har bokstavelig talt est ut som en gjærdeig. Til og med mannen min har kommentert det nå, og da jeg veide meg i kveld så viste vekta et tall høyere enn jeg noen gang har sett når jeg har stått på den.. Ikke en gang som høygravid var jeg så tung. Jeg har fått sinnsykt mye mage, og faktisk så ser jeg nesten ut som jeg er noen mnd på vei - ikke pent! Huff! Noe må jo gjøres her skjønner jeg, hvis ikke så kommer jeg til å trille (jeg er jo på rimelig god tur). Men jeg har sluppet det så langt at jeg syns det virker helt uoverkommelig å gå ned de kiloene jeg har lagt på meg...... finner ikke motivasjon :-(
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Jeg er i samme båt! har lagt på meg så mye at jeg nesten har sluttet å bry meg. jeg veier 110 kilo nå, ca 20 kilo mer enn da jeg var høygravid med tvillinger. Hvor mye har du lagt på deg da? Hva veier du og hvor høy er du? jeg er 170 cm høy.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Hmmm.... Hva skal vi gjøre da? Jeg veier 103 kilo nå (13 kilo mer enn mannen min som er 30 cm høyere enn meg) og har vel lagt på meg rundt 15 kilo det siste året. Er 164 cm høy så jeg har ikke så mange cm å fordele det på :-( Hva sier mannen din? Min støtter meg uansett, men han har vært ærlig mot meg og sier han syns jeg har lagt meg ut en del. HI
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 "har lagt på meg så mye at jeg nesten ikke bryr meg lenger"-tanke-gangen er spikeren som lukker overvektkista.. Tenker du det forblir du tjukk for evig og alltid.... Tror mange legger på seg og unnskylder seg med at "man er hvertfall ikke så feit som naboen" Tenk heller slik: Uansett hvor mye mer du går opp så er det ILLE. Og uansett hvor lite nedover vekta går så er det KJEMPEBRA! Og så starter dere der. Overvekt er komplekst og ekstremt avnskelig å snu, å slutte å røyke er blåbær i forhold.. man kan kutte alkohol og røyk, men mat må man ha.. meld dere på Grete Rhoede, er nok en god invistering.. Ta tak nå før det er for sent!! Hilsen tidligere overvektig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå