Gå til innhold

Noen som har tattovert navnene til barna sine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har tattovert navnet på barna sine på seg selv?

Navn og fødselsdato? :-) Isåfall, hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatovert navnet til guttungen på innsiden av høyre håndledd... Navnet til snuppa har jeg tenkt å ta på innsiden av venstre håndledd! :-D Mener jeg har bilde inne på "mine bilder"...

Skrevet

Jeg har guttungens navn og fødselsdato i korsryggen:) Har spart plass til nr 2 hvis vi er så heldige å få en til:) Har kursiv skrift og alle synes den er kjempefin selv om det er klisjè å ha kursiv og i korsryggen:)

Skrevet

Jeg har det , nederst på magen rett over buksekanten.

Ligger bilde på bloggen min : www.malindus.blogg.no hvis du vil se:)

Jeg er veldig fornøyd.

Skrevet

jepp,har datteren min sitt navn og fødseles dato på venstre skulderblad :)

Og nå i disse dager så sitter jeg å funderer om hvor jeg skal ha navnet til lillegutt :)

Skrevet

Ja, har størstegutten sitt navn på innsiden av håndleddet...lurer hvor jeg skal ha minste sitt. Tenkte å ikke ha det på det andre hådnleddet.men..men. Til minne om englejenta mi skal jeg ha en liten babyengel over hjertet mitt etterhvert....

Skrevet

Nei, og det er jeg sjeleglad for - tenk så PINLIG når ungen er 18 og mora på 50 blotter seg på stranda!

Skrevet

Ja, det vil sikkert være kjempeflaut for guttungen at jeg har navnet hans på håndleddet... Denne tatoveringen tok jeg da han var 2 år, så den vil være like naturlig for han som en føflekk... Du er vel bare misunnelig for du ikke tør! ;-) hehe *ert ert*

Skrevet

Nei, fra spøk til alvor, hva andre gjør er for meg fullstendig likegyldig... Kjenner for øvrig en som har tatovert hele ryggtavla med barnets navn + fødselsdato + et "dikt" - synes det blir for dumt...

Skrevet

Det var vel kanskje litt i meste laget, ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...