Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi beklager på det sterkeste at det har dukket opp en falsk webmaster på våre sider, slik det gjøre med jevne mellomrom, og vi har sendt en advarsel til brukeren.

Ha en fortsatt god kveld.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøre hardt med utestengelse? Hvorfor bruker dere silkehanskene hele tiden?

Skrevet

Og moderator monica er ikke fake? Jeg tror at hvis det hadde vært en eneste moderator i nærheten her hadde de nok heller slettet innleggene enn å legge ut et innlegg som dette.

Nei, her er det nok en eller flere som morer seg i de ansvarliges fravær.

Skrevet

Fordi det er slik med opplegget som brukes her nå at vi ikke har anledning til å sperre for IP, kun adressen og da opprettes det nye brukerprofiler fortløpende.

Rett og slett er det liten vits, men vi gjør det likevel for å håndheve i spesielle tilfeller.

Skrevet

En gang ba jeg moderator om å slette et innlegg. Flere dager senere fikk jeg svar.. litt merkelig i grunn. Men det sier mye om disse sidene.

Jeg er blitt vant med sidene, men ser jo at snartmamma, babyverden o.l er myye bedre og mer seriøse. I hvertfall er det det inntrykket jeg har fått.

Skrevet

Det er ingenting her som er nødvendig å slette. (Skravlesiden)

Når det kommer til anonymforumet så går jeg gjennom mottatte mailer nå.

Skrevet

Da regnnnr jeg vel med at all hetsen mot lykkelig gravid på anonymsiden blir fjernet?? Pokker som folk driver på, anonym knappen skulle vært borte. Blitt mye mindre drittkasting da ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...