dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Ser ut som det kanskje blir prøving på oss til høsten. Flere som skal igang igjen?
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Tja, blir ihvertfall innen ett år fra nå regner jeg med. Må flytte først bare =))) Lykke til =))))
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Lykke til til dere også. Håper på klaff på første forsøk denne gangen også. Så lenge eggene overlever tiningen. Spennende:-)
storesøster&lillebror Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Vi prøver allerede!!! Håper bare d ikke tar så alt for lang tid før d blir klaff! Lykke til hos dere også!!
Mille** Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Nei, ellers takk, men lykke til med prøvingen! Kos dere. ;o)
Kanutten83 Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Så spennende:) Tenker at vi prøver på en bror eller søster til Markus sånn desember/januar, så satser på at du får baby før meg denne gangen:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2009 Oi,så gøy!! Hvis det ikke klaffer på første frys så kanskje vi blir gravide samtidig;-) Så gøy at dere skal igang igjen også! Morro når noen kjente går sammen!
Kanutten83 Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Ja, kjenner litt sånn skrekkblanda fryd over det, er jo ikke mange mnd igjen til desember/januar:) Og ja, er jo så koselig å utveksle erfaringer og hvordan magen vokser, spark o.s.v Var jo koselig forrige gang også, men det blir litt spesielt når man går sammen:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2009 Skjønner egentlig ikke at vi vurderer det engang jeg. Vi har jo litt ekstra begge to,så er litt skummelt. Vet dere om det M har er arvelig?
*smula* Skrevet 3. juni 2009 #11 Skrevet 3. juni 2009 Vi kommer nok til å prøve fra august/september. Tror 2,5-3 år er en fin aldersforskjell på barna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå