Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Hva slags reaksjoner er vanlige å få av NAN? Hvis de ikke tåler det da selvsagt...Er det en spesiell tid på døgnet som lønner seg å prøve det,med tanke på hvis han skulle reagert? Lillebror har sluttet å sove på natta, dvs, han sover, men vil ha pupp ofte. Han er snart 5 mnd!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Begynn med tynn grøt(f eks ris) på kvelden i stedet:)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Okay. Prøve først på dagen da kanskje? Trodde jeg kunne dette jeg, men merker jo at det er 5 år siden sist... Takk for svar! =)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Signerer å prøve grøt. ville prøvd det på morgen/formiddag først også på kvelden om det går bra:-)
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 No har dottera mi aldri fått nan, så eg veit ikkje om det spesielle merket, men collett og hipp har ho fått i massevis. Det var ein periode kor ho reagerte sterkt, kor eg mistenkte laktoseintoleranse. Det var det da altså ikkje. Har du prøvd å pumpe i tillegg for å få opp produksjonen? Det kan hjelpe veldig mykje. Om ikkje så er det berre å starte med litt mme, men hugs at du fort kan miste mjølka du sjøl har om du ammer mindre og mindre. Dei fleste barn har dessuten aukedøgn når dei er rundt 5 mnd, så det er kanskje berre ei lita kneik å komme seg over.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Nei,har ikke prøvd å pumpe så mye, men kan prøve det først! Tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå