Gå til innhold

Noen med erfaring ang ammeBH med spiler???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er UMULIG å finne amme bh til meg som ikke har spiler.. Jeg bruker nå str 85 I, ja tenk det I !!!!!! Føler denne BHn med spiler støtter brystet ganske godt, men er redd den skal ødelegge melkeproduksjonen (som er enorm) Det bare renner og renner... Nesten litt slitsomt igrunn=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei

jeg brukte bare ammebher med spiler når jeg fikk snuppa. og det var ikke no problem for meg iallefall :) mine var også vaterte, de var fra abecita :) hadde aldri klart og gått med bher uten spiler :P

Skrevet

Fant ikke store nok med spiler jeg så ble de uten.

Ble fort vant til de og synes de var veldig deilige.

Jeg hadde også sykt mye melk,nå er det bare lefser igjen...hahaha;-)

Skrevet

Hvor kjøpte du de uten spiler da?

Jeg har kjøpt de med spiler på Changes og er veldig fornøyd med de da;) Men kjenner jeg får ømme kuler i det ene brystet litt ofte... Sikkert tette melkeganger, men de blir borte så fort hun sipiser av puppen da;)

Skrevet

jeg tror det var på lindex.

kjøpte 3 like for de var så gode;-)

Skrevet

spiler var VONDT.

kjøpte noen bh'er på lindex som var veldig gode, som jeg bare tok ut spilene på da. det fungerte godt.:-)

Skrevet

Har du prøvd å bestille på nettet? Her har de BH'er opp til str L i cupen uten spiler. Hvis du er 85 tilsvarer det 38.

http://www.nursingbra.co.uk/

Har bestilt MEDELA amme BH fra e-bay str 85 f =38 f, men det var med spiler. Den passet helt fint, men skal jeg bestille en gang til, skal jeg gå opp til 40 f. Synes 38 var en smule trang under selv om det skal tilsvare 85. Amerikanerne har en litt annen måte å ta mål enn her. De måler over brystet i stedet for under.

Skrevet

Jeg hadde både med og uten (arvet en haug uten av ei venninne). Jeg er sånn at jeg må ha spiler, ellers får jeg ikke støtte, de bare henger der føler jeg ;-) Ikke noe problem i det hele tatt! Sov med bh uten spiler, siden jeg måtte ha ammeinnlegg om natta. Som nevnt over: Kan du ikke ta ut spilene? Evt. padde godt?

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...