PogT med septemberprins :o) Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Noen som har vært på 3D UL i sandvika eller i nærheten? Hvilke erfaringer har dere, hva heter klinikken og hvor mye kostet det?
Vero - Mai09 - Oktober12 Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Jeg var kjeeempe fornøyd;) Betalte 900 eller var det 950kr, mannen var kjempe hyggelig... www.ultralydklinikken.no
AdrenaLine Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Samme her. Veldig fornøyd. Har tre venninner som også har vært der nylig og de er kjempefornøyd. Og har stort sett bare lest positive ting om stedet her inne på Barn i magen. Men klinikken har flyttet til Lysaker nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå