Gå til innhold

Flere som skal på Bruce Springsteen i Bergen neste uke???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal, og jeg gleeeeeeder meg!!!! :)

Men noen som vet om det er mulig å kjøpe øl inne på konsertområdet?

Og noen som vet hvor tidlig man bør møte opp for å få en bra plassering? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal!! :oD Vet ikke på det du lurer på, lurer egentlig selv. ;o)

Skrevet

Ja det er mulig å kjøpe øl i plastbeger inne på området.

Flasker av plast eller glass kan ikke tas med inn, heller ikke paraplyer.

Skrevet

Jeg skulle, men får ikke lov av legen. Å sitte på B.S er jo også helt umulig:)

De selger øl inne på området. De selger bonger en plass, og så kjøper du øl en annen plass. Greit å kjøpe bonger av de som går rundt i køen utenfor arenaen. Da slipper en bongkø. Det er en liten haug til venstre for miksebordet, der er det greit å stå for oss damer. Jeg aner ikke hvor tidlig ute en må være for å komme helt frem.

Ellers blir der alltid tomt for dopapir og vann til håndvask, og med øl i magen blir det en del springing på do. De "erfarne" damene har med papir/wipes og antibac:)

Skrevet

Takk erteposen!! Så dumt at du ikke kan dra da, men forståelig når du venter tvillinger:)

Skal jammen huske å kjøpe en haug bonger og ha med papir og antibac, veldig greit å ha i veska! Så får man bare håpe på finvær, så vi slipper å stå i øsene pøsende regn...Bra blir det vel uansett vær, for det er jo faktisk Bruce Springsteen!!!

Skrevet

Takk for tips, får stjele litt dopapir på hotellet før konserten jeg da. Hvis ikke jeg bare legger inn et kateter på meg selv, 1 øl fører til sånn ca 4 dobesøk for min del.......uten å overdrive faktisk!!! Får jo ikke gjort annet enn å fly på do under konserten, hehe.... ;o)

Skrevet

Et spm forresten, teit sikkert, menmen....man pynter seg ikke for å dra på B.S konsert, eller? *kremt*

Skrevet

Nei:) Det er ofte kald vind på Koengen, så ta med deg litt tøy. I alle fall om det er samme været som nå. Flott sol, og iskald vind....brr. Er jo mange som går ut etterpå, men klestilen er ganske enkel.

Dere må gle dere!!! Var på konsert da han reiste rundt med Born in the USA i statene som lita jente, og det var helt fantastisk.

Skrevet

Ok, takk for svar. Mannen skal jobbe dagen etter så vi blir neppe å gå ut etterpå. :o)

Gleder oss, men jeg gleder meg fortsatt mest til to dager uten barna, hehe...;o)

Skrevet

Jeg viiill!! Men har desverre ikke billett...Håper fortsatt at dette løser seg på et vis da, evig optimist selv om jeg begynner å bli litt stressa også:)

Skrevet

Hehe, ja jeg vet! Har allerede sikret meg at jeg ikke skal i noen møter mandags morgen, så skal ringe i ett sett og håpe at jeg har flaks og kommer gjennom:)

Skrevet

Ja, sett deg klar på nettet i tillegg, det gjorde jeg for å få billett. I kø på tlf, og i kø 1 time før på nettet! Funka det, kom gjennom på nettet:)

Skrevet

Da hadde du flaks, for jeg gjorde det samme uten å lykkes! Men prøver igjen på mandag:) Takk for tips uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...