dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Fikk mail fra de i dag hvor det stod at de sklle sende reseptene jeg trenger for å starte fryseforsøk, så skulle jeg bare ringe når mensen kom. Regner jo egentlig med at de har stengt i juli så da blir det vel ikke før i aug?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Den gangen jeg holdt til på Riksen så hadde de stengt i juli.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Ja jeg mener de hadde stengt når vi holdt på med ivf. Får se hva det står i papirene de skulle sende.
Eggerøre ♥ Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Hei dollypopp! ) Så gøy at du skal i gang igjen, skal igang selv i august. Gleder meg. Riksen holder stengt de to siste ukene i juli og første uken i august. Klem Eggerøre =o)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2009 Ok. Da blir det nok ikke forsøk på oss før i september.Men det er greit. Kanskje vi går gravide sammen da:-) Hurra! Klemklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå