Gå til innhold

Samler dere på alt barna lager i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har en perm til hver av guttene som jeg setter det jeg synes egner seg inn. Ellers tar jeg ikke vare på hvert papir med en krussedull på:-)

De litt større bildene de lager henger på gutterommene:-)

Skrevet

skulle jeg ha samlet på alt så måtte jeg sikkert kjøpt ett egent hus til alle di tinga ;) så nei,men prøver å samle på så mye som mulig :)

Skrevet

Nei. Samler på noe de lager i en perm. Liker igrunnen best å samle på tegninger de lager hjemme fordi da kan jeg skrive forklaring på baksiden og historien rundt.

Skrevet

Jeg prøvde meg på å samle i perm, men jeg tar vare på ALT. Så her fyller jeg på i esker. Alt er kastet fra jeg var liten, og det er litt trist syntes jeg. Så jeg har ikke hjerte til å hive en eneste krussedull, eller papirfly eller hva som helst. Men jeg har Gooooood plass på loftet, så de kan bare produsere i vei i mange år til!!!

Skrevet

Nope. Tar vare på det så lenge barnet er opptatt av det, så forsvinner det meste ut. Noe taes vare på, søte jule dekorasjoner vi kan ta frem neste år ol., men det meste blir kastet.

Skrevet

Jeg har ingen i barnehage ennå, men når min begynner i barnehagen kommer jeg til å samle på det "viktigste", alt som har med jul, påske og 17. Mai og sånne ting. Mine foreldre har samlet på nesten alt jeg og mine søstre har laget opp igjennom årene og jeg er kjempe glad for at at de har gjort det. Mammaen til en kamerat av meg samlet på alle kjærlighetsbrevene han fikk på barneskolen, så han kunne se på det når han ble eldre. Sånt synes jeg er morsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...