Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har akkurat flyttet og fikk brev fra skatteateten, om at jeg ikke hadde meldt flytting noe som jeg gjorde gjennom posten sin hjemmeside, men nå skjønner jeg at jeg har egentlig ikke regristert den nye adressen, og det er ca 1 måned siden jeg flyttet.. Så nå skal jeg til skattekontoret i morgen og få ordnet med den nye adressen, men spørsmålet er FÅR jeg pengene likevel i sommer??? er så redd for at jeg ikke får utebetalt pengene:/:/
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 nei bare lurte på om de må forandre på noe siden jeg har fått ny adresse.. vet ikke jeg:) vet jo aldri med skatteeateten.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Bytta kontonummer da ??? Pengene kommer jo ikke i posten...
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Skattepengene går vel til konto og ikke til adressen din!?!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 du vet vel at å registrere seg om adresseendring på posten er baren for å få sendt posten til ny adresse. Man må også registrere ny adresse i folkeregisteret. Det skal jo gjøres innen 8 dager etter man flytter. Men penga kommer vel på konto så da er det ikke noe problem.
Gjest -<<- Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 De to tingene har ingenting med hverandre å gjøre. Du kan, som alle andre, risikere å få skattepengene først til høsten. Men sjansen er liten og det har i så fall ingenting med adresseendringen din å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Blir det streik så får du jo ikke skattepengene nå uansett.....
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 Jeg er litt overveldet over hvor dumme enkelte mennesker er jeg. Det er ikke så fryktelig vanskelig å sette seg inn i det å være voksen altså. Men du kan jo, dersom du både er blakk og inkompetent ringe din mor/far etc, så kanskje de kommer løpende til unnsetning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå