LizzyG Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Har et Maxicosi sete nå som er fra 9 -18 kg. Men nå tygde hunden litt på trekket, slik at det ble ødelagt på kantene. Men så veier jenta vår 15 kg og er 93 cm lang, så hun er ganske lang til å være litt over 2 år. Så ville dere da bare kjøpt et nytt trekk(hvis det i det hele tatt går ann) eller da et nytt sete med en gang? Tenker da på de setene fra 15 til 36 kg.
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Jeg ville kjøpt nytt trekk om det var mulig. Hun er enda liten nok (selv om hun er stor for alderen) til å kunne sitte bakovervendt i minst 1 år til, så da hadde jeg utvilsomt valgt dette.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Har det noe å si for sikkerheten at trekket er litt ødelagt? Hvis ikke, hadde ihvertfall jeg bare latt det være.
LizzyG Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2009 Nei, har ikke noe å si for sikkerheten, men det ser jo ikke noe pent ut da. Hun sitter forovervendt allerede, og det øverste hakket der man kan ha beltet hennes er allerede litt bak skulderen hennes.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Jeg hadde ikke brydd meg med å kjøpe nytt sete eller trekk. Hadde brukt setet videre til hun vokser ut av setet. Er sikkert ikke så lenge til uansett. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå