**sander&mams** Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 vært på sykehuset nå ( 3 dager på overtid) med sterke kynnere og nedpress i underlivet - ble undersøkt , og har 2 cm åpning.. æh - har ikke merka noe jeg.. så da er det bare å vente på skikkelige rier da. nå har jeg bare mensmurring.. faen så langdrugt. er 2 ungen , sander er 4 .. tror dere det skjer noe snart? kynnererne hagler på..
erteposen + 4 Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 En kan jo gå lenge med åpning uten at noe skjer. Hva sa de om sex? Lov med åpning? Lykke til:)
**sander&mams** Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 sa ikke noe om sex , det frister bare IKKE nå asså. vondt nederst i magen når kynnerene kommer igjen.. håper det skjer noe i natt...
VinterSol+2 Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 du ba ikke om å bli strippet altså? tenker du er i gang ganske snart jeg! Og da har du jo unnagjort noen av de mest langdryge timene, allerede. bare 2 cm til du er i aktiv fødsel! heia heia! (jeg har forresten god erfaring med å drikke schweppes bitter lemon.. hehe. det er et eller annet stoff der som kan virke riestimulerende, når du er moden og åpen og sånn:)
**sander&mams** Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2009 jah , vi får håpe på det.. er det 4 cm som er aktiv fødsel? har jo ingen smerter ennå da. bare veldig effektive rier sikkert.. kan så lite om det der..Spurte ikke om å bli strippet nei - er det noen vits når d er åpning?
mamamaren Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Fikk høre ved førstemann at jeg kom til å føde når som helst. Hadde 2-3 cm åpning (husker ikke nøyaktig), men var 1 1/2 uke før termindatoen. Fy søren så irritert jeg var da jeg ei uke etter termindato satt og drakk ren kanel for å i det minste prøve. Haha! Så denne gangen skal jeg ikke høre i det hele tatt på noen som sier at jeg sikkert føder når som helst. Ventetida blir bare 50 ganger lenger og mer intens. Jeg lover deg! Du kan dessverre gå ei stund med litt åpning. For all del, pakk bagen om du vil, men ikke vent på riene. Det er som å se på vannet når en skal koke det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå