Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Sønnen min begynte på mandag med prikker, litt feber, stigende til 39 i går kveld. Litt lavere i dag, men med masse, masse prikker som klør mye. Jeg er alene med ham (to år) og lillesøster, og er veldig sliten av våkenetter (i dag begynte dagen kl. 4 etter mye våkenperioder pluss amming). Hvor lenge kan jeg regne med at han har feber? Dagmammaen har sagt han kan komme når jeg vil, for de andre barna har vært gjennom vannkoppene. Hittil har jeg jo ikke sendt ham pga feberen og lite søvn.
rampete robin Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Hadde ikke feber eller kløe, så var heldig der :-) Du får kjøpt en spray på apoteket som får koppene til å tørke raskere ut.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Kjøp hvitvask på apoteket!!! Gutten min var litt over 1år når han fikk det og han fikk koppene på ein laurdag og fredagen uka etter så starta dei å tørke ut og han fikk feber. Da hadde han feber i nesten ei uke, den var så høgt oppe som 40,6.........Var på legevakta ein gong og ringte dei to dagar som legen ringte til meg. Så feber mens dei har vannkopper har eg ikkje erfart, kun etter. Jenta mi har ikkje hatt det og ho er 3år om 3 dagar.......hadde håpa ho fikk det tidligare for jo yngre jo bedre...... God Bedring!!
Promp Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Hei, Kjøp Hvitvask på apoteket og pensle på så ofte som mulig. Det både hjelper mot kløen, lindrer og får dem til å tørke ut fort. Her var vi hjemme i en uke fra barnehagen når det var vannkopper. Og Hun var sliten og slapp en drøy uke etter hun begynte i barnehagen igjen... God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå