jiha Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 vi reiser ned neste til fredag og gifter oss der 16.juni:D gleder meg veldig!! damen jeg har kontakt med, Gunn Janne, er kjempe trivelig, og hun svarer på alt, og stortsett i løpet av dagen!! er veldig fornøyde forløbig, men vet jo ikke enda hva vi kommer til så det er vi veeldig spente på! det jeg synes var litt dumt som jeg kan opplyse om er at alt av middager man skal ha der nede må man melde inn om på forhånd. dette synes gjestene våre er litt tungvint da de har lyst å ta ting på sparket. og så må man gifte seg før man reiser. så vi har faktisk vært på prestekontoret i dag å sakt Ja;) vielsen der nede blir som vanlig, og vi skal bruke det som vår dag, men vi vet jo innerst at vi egentlig har giftet oss i dag å det var liksom ingen tig på en måte.. men det er jo bare filleting da;) vi er foresten 29 stykker som skal reise ned ilag:)
augusta Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. juni 2009 OI! Spennende! Ja, har maila litt med henne. Hun virker kjempehyggelig. HVilket stad skal dere ha? Har sett litt på middelalderslottet (3). Var det ikke rart å si ja på forhånd? Og vet gjestene det? Og skal dere ha tre-retter?
jiha Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 vi endte opp med plass nummer 4. dette er også et middelalderslott;) vi valgte dette pga det er litt større, og siden det er litt skilsmisse i familien med nye koner å barn å sånt, så syntes vi det var greit at det er litt andre mennesker på slottet samtidig:) ja det er litt rart vist vi tenker på det. men vi gjør ikke det, og tenker som så at vi er ikke gift før vi har fått velsignelsen der nede. foloverne våre og foreldrene våre vet om det men ingen andre.. ja det blir vel tre retter. tror ikke hun sporte om vi ville ha det, det ble bare bestilt;) så det er to foretter, hovedrett, dessert, og så kake siden på kvelden. i tillegg har vi bestilt ekstra sjokolade og frukt ilag med åpen bar.
augusta Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2009 Det høres veldig bra ut! (Men litt rart at man skal si ja på forhånd, får vel la være å tenke på DET)! : ) Ja, jeg kunne også tenkt meg litt "space", så det høres bra ut m slott nr 4. Vil gjerne høre hvordan det går!! LYKKE TIL!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå