☆chiquita☆ Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Heisann! Du må vel tro jeg har sluttet å være her:) Men jeg har vært så forkjølet og slapp i det siste, at jeg rett og slett ikke har ork til annet enn å ligge på sofaen på fridagene og kveldene. Prøvde å få tak i legen idag, men ho var ikke der. Skal til fysio i morra, så tenkte å snakke med han anngående jobben også. Så ringe legen igjen etter det og spør om mere sykemelding. Hvordan går det med deg da? Du nyter vel å være sykemeldt nå:-) Det er jo så deilig å kunne være hjemme på denne tida av året:-) Ha en fin onsdagskveld:)
☆chiquita☆ Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. juni 2009 Hei igjen! Så du hadde skrevet til meg litt lenger ned nå jeg:) Huff, det er ikke lett å vite hva en skal gjør med ungene i sånne situasjoner. Men har hørt om mange som ikke vil bæsje i do. Men når ho har gjort det før, så kan det jo ikke være fordi ho ikke tør. Håper trampolinen frister, sånn at hun slutter helt med bleia:) Vi har siden i høst oppmuntret bendik til å tisse på potta eller i do. Så får han et klistremerke når han klarer det. Egentlig så liker jeg ikke å gjør det, for han blir jo lei seg hvis han ikke får. Men syns vi må gjøre stas av det hver gang han får det til, sånn at han kan slutte helt med blei i løpet av sommeren. De er flinke til å sette han på do i bhg også. Han sier ifra, men da er det som regel når han tisser og ikke rett før, sånn at vi ofte kommer for seit til potta/doen. Men håper det hjelper å kunne løpe litt ute uten bleie på i sommer. Vi satser ihvertfall på å ikke ha to bleieunger:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 heisann;-) håper formen din kommer seg da..det tar visst lengre tid å bli kvitt forkjølelse når man er gravid;-( ja, det er noe styr med disse do-greiene..og man må tåle litt uhell;-) når tuva sluttet i fjor sommer hadde hun motsatt problem, hun holdt seg altfor lenge...men med sommeren til hjelp er vi nok i mål begge to! idag skal jeg virkelig bare ligge på sofaen...så tar jeg litt lett husarbeid imorgen;-)
☆chiquita☆ Skrevet 5. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. juni 2009 JIPPI!!!!! Nå er jeg også 100% sykemeldt! Så deilig, kjenner meg veldig lettet! Så nå skal helga og sommeren nytes! Var foresten på en ekstra sjekk i dag, har syns jenta har sparket litt lite de siste, men hjerte slo mellom 150 og 160. Så legen mente kanskje det var blitt dårligere plass der inne, eller at ho kanskje forandret sovemønster. Men måtte bare ringe igjen. Tenker du slapper av i nyvasket hus idag:) Deilig å få det reint før helga. Ha en god helg:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 nyvasket hus???????? sa jeg virkelig det...uff..ble bare litt smårydding.en venninne som bor i tromsø ringte og sa hun var i byen, så da møtte jeg henne og familien på kafe isteden;-)) så deilig med 100% på deg også..da er det bare å lade batteriene og kose seg;-) godt med en sjekk når man kjenner mindre liv.utrolig hvor bekymret man kan bli hvis man begynner å tenke på det. i min mage er det en tass som ikke skjønner at det begynner å bli trangt, og han tøyer og sparker så hele magen vrenger seg;-)) nokså ubehagelig innimellom, men også koselig;-) ha en god helg!
☆chiquita☆ Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. juni 2009 Hehe:) Jeg tok vel litt godt i når du skrev "lettere husarbeid" =) Syns cafè tur med hørtes mye kosligere ut:) Ja nå skal det lades batterier hele sommeren:) Deilig! Har sendt bendik med svogeren min akkurat, de skal sette båten på vannet, så jeg tenker veldig på om jeg skal legge meg på sofaen, eller gjøre noen ærender i byen+en cafè tur:) Men tror det blir sofaen. Mannen er i utdrikningslag i hele dag, og blir nok ganske utslitt i morra. Så da er det god å ha litt ladetid nå Bendik sparket så mye som du forteller, så det var liksom det jeg sammelignet litt med. Men jeg får bare håpe ho er like rolig og sover mye når ho kommer ut også
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 7. juni 2009 #7 Skrevet 7. juni 2009 god kveld;-)) da er jeg i 3. trimester, og det går nesten for fort nå!!!!! sov så dårlig i natt, men håper det blir bedre inatt.hadde masse kynnere og uggen i magen, så var nesten bekymret for at det var noe på gang.har hatt mye nedpress siste uka, men jeg husker jeg hadde det med tuva også..så det er nok greit;-)) du får satse på en rolig jente;-) jeg ser for meg en like aktiv som storesøster, men det gjør ikke noe om han er hakket roligere;-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå