Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har to barn fra før, på 2 år og 6mndr. Jeg ble sammen med den nye kjæresten min da minsten var 2,5mnd gammel. Nå har jeg faktisk lyst på en baby med han også, det har han også lyst til. Om vi nevner det til venner er det noen som spør om vi er gale.. Andre sier at det hadde vel vært koselig. Jeg føler tanken er litt sprø egentlig selv, mulig jeg er det.. Hva mener dere? Skal sies at vi kjenner hverandre godt fra før. Var sammen med samme gutten for fire år siden.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Vet ikke om du er klar over det, men babyer blir store barn etter hvert! De trenger en stabil oppvekst og oppfølging. Romantisk å snakke om å lage en søt, liten baby sammen når man er nyforelsket. Vent et par år til forholdet er stabilt og ungene du har er litt større, og se om trangen til flere er like stor da!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Helt gteit at dere har lyst på en til men vent nå litt til ihvertfall dere har bare vært sammen i 3,5 mnd. Hva med å si at hvis vi har lyst fortsatt når vi har vært sammen i 1 år så kan vi begynne å prøve. Det er ikke lett å være alenemor til 3 så små. Og selv om det selvfølgelig kan gå bra og dere kan leve lykkelig for all evighet så er det litt tidelig å ta sjangen på det. Dere er jo ennå i lykkelig forelska fasen hvor man prøver at partneren ikke skal merke ens negative sider ennå. Jeg er alenemor til to på 2 år og 10 mnd og jeg er til tider eldig babysjuk. Vet at om jeg bestemte meg for en til ville exen stille opp å være far til den og. (vi er veldig gode venner etter bruddet.) Men jeg har heldigvis en hjerne som roper høyere en hjertet så selv om jeg har lyst på en til er det ikke akktuelt akkurat nå. Now skal jeg jo glede meg til i fremtiden også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå