Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Hei alle dere Er nygift, og fikk en hel del penger til bryllupet. Har spart litt selv også, så vi har ganske nøyaktig 40.000 stående på kontoen. Har ikke bestemt oss for om vi vil bruke kun dette, eller om vi skal legge til mer selv. Har absolutt mulighet for det, men er det vits? Får man ikke en fin tur til 40 tusen? Jeg har alltid sagt at jeg vil til paradis på bryllupsreise. Dvs hvite strender, lite folk og krystallblankt hav... Ikke storbyferie i denne omgang, men gjerne shoppingområder i nærheten. Har sett på Maldivene. Helt perfekt utseendemessig, men det sies at det er kjedelig der. + masse sjenerende flytrafikk. Vet ikke hvor lenge vi skal, så si gjerne noe om hvor lang tid du ville ha satt av.. Takker veldig om noen tar seg tid til å svare
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Oh, jeg har så lyst til å reise til Maldivene. Men som du sier, jeg synes kanskje det virker litt kjedelig. Jeg ville reist en uke hvis det var snakk om å bo på resort, på en litt øde plass. Og kanskje 2 uker på et sted hvor det er mer å finne på. Men prisen avgjør lengden også. Hva med Mauritsius? Fiji? en gresk øy? Kanskje ikke så mye shopping der da, men hva med Dubai? Stillehavet har jo masse fine øyer, kanskje det finnes noen tips på nettet om dette.
The Bad Gal Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Fiji, Maldivene, Mauritsius som hun over her sier er jo perfekte bryllupsreisemål. Er mange fine steder i Karibien også, men desverre en god del folk også, men de dyreste all-inclusive stedene er ikke overbefolket da. Jeg liker veldig godt Tobago, men vet ikke om det er så romantisk der da, men vi likte oss kjempegodt der. St. Lucia(også karibien) har også noen nydelige hoteller som e perfekt for bryllupsreiser, men de koster. St.Barts og Anguilla er fint, og litt mer eksklusivt mtp shopping(spes. St.Barts) Vil anbefale å velge et sted hvor dere kan dykke, det er kjempemoro, og et "must" på slike steder, er fantastisk mye kult å se under vann. De fleste stedene kan dere ta dykkelappa om dere ikke har, og det tar bare noen få dager(3-4)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Maldivene !!!!!!!!!! D er så utrolig vakkert der. Veldig spesielt; fargene, solen, lukta og varmen. Aldeles nydelig... *SUKK* Vi var der (Meeru) for 1,5 år siden. Mannen min var litt redd for å kjede seg, men ingen fare. Der er masse utflukter og vannsporttilbud, samt spa. Vi benyttet ikke tilbudene, dagene fløy av sted. Der er så paradisisk vakkert at det er nok å sitte å stirre uti luften. Der er underholdning om kveldene, vi var en kveld. Vi storkoste oss med hverandre. Vi har to andre vennepar som har vært samme sted, de er heeeeeelt enige ) Middag på stranden vil jeg anbefale, veldig romantisk. Maten er utroooooolig god der nede !! Innflyvningen til Maldivene var også en opplevelse; da de første øyene dukket opp i havet... *sukk* som perler på en snor, utrolig. Da trillet tårene mine... Anbefaler mer en gjerne Meeru, anbefaler vann jacuzzi villa (på påler i sjøen), insektfritt og veldig luksuriøst !! Vi fornyet ekteskapet vårt der nede, en spesiell og superromantisk opplevelse ) Vi skal definitivt tilbake!! Paradis... *mmmmmm*
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Enig ! Fantastisk å snorkle der også. Ikke kjedelig, ikke bråkete, bare flott !!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Hva med India (rundt goa),Kambosja (det er likt som Thailand ,men ikke så mye turister og mange nydelige strender ) eller Vietnam . Ellers så er Costa Rica helt fantastisk .Masse vill vakker natur ,et fantastisk dyreliv ,nydelige strender ,store og små fossefall man kan bade i ,varme kilder fra vulkaner man kan bade i ,og masse masse mer .Det ligger i mellom amerika .
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 www.Mirihi.com Om du klarer å kjede deg der, vil du kjede deg hvor som helst i verden. Og når øya ligger 200 km fra hovestaden Male, er det ikke mye sjenerende flytrafikk der, nei. Vi elsket øya! Men du kan glemme shopping i nærheten. ;-) Her er det kun dere og paradis som gjelder! :-)
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Søte, snille dere som har tatt dere tid til å svare! Skal inn å google litt nå... Gleeeeder meg til å reise til paradis
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 Azorene:) Eller Galapagos om dere vil ha ltt mer eventyr;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå