Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Jaja, så ble det jaggu en gutt til på oss også! hehe! Ingen som helst tvil om den saken i følge legen. Jeg har trodd på gutt hele tiden, mens mannen veddet på jente. Det betyr at jeg får en flunkende ny vinterjakke når kulden kommer! Eneste "minus" er at det ikke blir shopping av rosa ting denne gangen heller... hehe! Mye billigere da gitt! Men vi er SÅÅÅÅÅ glade!
Kongeørna Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Gratulerer! Jeg skal på ultralyd på fredag, og er spent på kjønnet. "Alle" sier jente, men jeg tror på gutt. Da blir det tre gutter hos oss og. Blir gøy å få vite sikkert hva det er.
Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 "Alle" sa jente her også, gitt! hehe! Men der tok de visst feil. Så spennende med UL på fredag, da! Du må fortelle hva det blir! Når har du termin?
Mrs. Kaizer Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Her er også gutt nr 3 på vei! Veldig kjekt og ikke minst veldig praktisk!! Vi gleder oss veldig alle sammen :-)
Thomine Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Gutt nr. 3 på meg også. Alle sa jente, men det er vel fordi de "håpet" på det på mine vegne. Så her i huset blir det 4 gutter og en jente. Og når det gjelder shoppingen så er det masse fint til guttene også så jeg får da handlet min skjerv jeg. Men så har jeg heller ingenting etter de 2 andre guttene mine for den gangen var jeg jo ferdig med barn.
Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. juni 2009 Tror nok at det var litt sånn her også! Spesielt svigermor lengter nok litt etter ei lita, kjolekledd jente.. Men det blir visst litt vanskelig! Vi koser oss i hvert fall, og så må vi håpe at det dukker opp et navn etter hvert... sukk!
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 gratulerer så mye.. min magefølelse sier at jeg venter gutt nr 4... vet ikke hva som er i magen, tar ikke sjansen på å vite det forrige gang ble jeg fortalt at vi hadde jente hele 5 ganger..
Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2009 Tror man skal stole på den magefølelsen, jeg :-) Men spennende med nummer 4, da!
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 Guttene her har veldig lyst at det skal bli jente De 2 største har til og med jentenavn klar eldste kom med Ida Sofie og 5 åringen syns Mia er veldig fint.. Får litt vondt inni meg, har snakket med dem og sgt at det kan komme både gutt og jente.. Vi må bare vente.. For min og sambo sin del er det akkurat det samme, bare babyen er frisk..
Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. juni 2009 Vel , guttungen her mener at lillebror skal hete Sjarke eller Kruse fra Eliasfilmene... så dine har i hvert fall litt mere fornuft, hehe!
Forvirret - Har fått Waldemar! Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #13 Skrevet 3. juni 2009 Fantastisk at vi er så mange, da!
ormeynglet Skrevet 3. juni 2009 #14 Skrevet 3. juni 2009 Noen må jo veie opp for alle disse guttene:) Vi skal ifølge ul ha jente nr. 4. Skal vel ha skikkelige kvinnfolk også disse guttene, hehe. Skal innrømme at jeg har vært bittelitt skuffet, håpet litt på en gutt denne gangen. Men nå er det liksom ei jente der inne og jeg sier hun når jeg omtaler babyen til folk. Gleder oss til hun kommer ut og gjør familien komplett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå