Gå til innhold

Gutt nummer 3 :-)


Forvirret - Har fått Waldemar!

Anbefalte innlegg

Jaja, så ble det jaggu en gutt til på oss også! hehe!

Ingen som helst tvil om den saken i følge legen.

Jeg har trodd på gutt hele tiden, mens mannen veddet på jente. Det betyr at jeg får en flunkende ny vinterjakke når kulden kommer!

 

Eneste "minus" er at det ikke blir shopping av rosa ting denne gangen heller... hehe! Mye billigere da gitt!

 

Men vi er SÅÅÅÅÅ glade!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Så koselig :) Tenker dere skal få det livlig med tre gutter! Så lurt å vedde da, så får du deg ny vinterjakke..hehe..

Vi venter også en gutt. Det er det første barnet vårt. Alt er nytt og spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter er lette! hehe!

Dessverre har vi bare den ene gutten vår hos oss... Men vi gleder oss utrolig mye til den neste kommer! Så får nok storebror litt å bryne seg på tenker jeg. Han vil være akkurat 3 år når nestemann kommer, og du kan tro han gleder seg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også hadde veddemål...mannen var skråsikker på gutt (tror nok mest han håpet på en fotballspiller..hi, hi..), men jeg var sikker på jente fra testen var positiv. På Riksen er det nå to leger som uavhengig av hverandre har gitt oss mer enn 95% på jente :) Så her går det i rosa, og det blir LouisVuitton veske på mor og ingen iPhone på far...

 

Men vi er selvfølgelig overlykkelige over at det er en frisk (alt ser veldig bra ut på alle ul og prøver..) baby inni magen! Kjønn spiller jo forsåvidt ingen rolle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!

 

Vi har rett, vi! Hehe! Men som du sier, så spiller det liten rolle om det er gutt eller jente så lenge den lille i magen har det bra!

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...