Gå til innhold

Nye produkter til Inkontinens

Anbefalte innlegg

Skrevet

Desverre er vi over 35 mere utsatt for å få disse problemene etter en fødsel.(24% av alle kvinner får det).Så du er ikke alene.

Har derfor Lyst til å informere om noen litt greie produkter som man kan bruke gjennom opptreningsfasen.

Kylietruse er truser til de med lettere innkontins.

Ser ut som en vanlig bomulltruse,men virker som et bind ,de er på blåresept og man kan få 16 slike truser i året.

Fordelen finner dere ut av når dere prøver.Men selfølgelig supert å bruke på stranda,da man slipper å styre med det bindet.Kylie truser finnes i forskjelige fasonger,farger og suge evne.

Hør på apoteket så hjelper de,de kjøpes der med eller uten blåresept.

Håper noen får utbytte av denne informasjonen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, ler så jeg(nesten) tisser på meg c",)

Fnis, greide ikke la vær...

Skrevet

Vi er jo så gamle....:-))... Jeg trenger det ikke, har nemlig operert meg...

Du har jo også fire barn Reveenka... sikker på at du ikke trenger produktene????

:-))))

Skrevet

Hihi, nei jeg greier meg bra uten - og så vil jeg ikke ta dem fra verdige trengende, slike som "anbefaler".... ;-DD. Bedre hun får ha dem for seg selv.

Skrevet

Det var ment til de som trenger informasjonen.

Skrevet

Enka, tror du vi får sengetøyet på blåresept også...? skulle fiksa opp soverommet litt ;-)

"Denne uken lanserte Kylie Minogue sitt eget sengetøy. Hun er allerede på markedet med en egen undertøyskolleksjon, og nå vil hun altså at du skal ta med deg din Kylietruse-kledde stump og gå til sengs i Kylie-laken og Kylie-dynetrekk.

Dagens stjerner nøyer seg ikke med å lage musikk. Og med et platesalg som stuper kan det jo være kjekt å ha flere bein å stå på. Det handler ikke lenger bare om å skaffe seg T-skjorta til favorittbandet, nå kan du markere lojalitet til favorittartistene dine fra du drar på deg trusa om morgenen til du slenger deg ned i Kylies sengetøy om natten."

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja faktisk får man Kylie sengelaken/kladd på blå resept.

Hallo våkn opp,når 1 av 4 kvinner etter en fødsel får problemer er det ganske teit at dere gjør narr av det. Det er slike holdninger som dere har som gjør det enda vaskeligere for kvinner å snakke om problemet sine.

Skrevet

Jeg må si du er ganske standhaftig - men det er ingen her inne som har bedt om råd når det gjelder dette problemet, så jeg foreslår at du tar diskusjonen på dette et annet sted.

Har forresten ikke sett deg her inne før? Hva med å bli med på praten litt og bli kjent før man kommer med råd ingen har bedt om? Da ville du sett at det ikke er mange ting vi ikke kan diskutere her med stor takhøyde c",)

Skrevet

Nei-nå må du gi deg evt gå inn på krangle siden,og krangle med noen andre.

Denne innformasjonen var ment positivt og når dette gjelder så mange jenter så skjønner jeg ikke hvorfor du har problemer med det.

Normaliserer bare et tabu belagt omeråde - beklager hvis du er støtet.Men antageligvis er det andre som er takknemlig for informasjonen.

Skrevet

Syns det var kjempelfott å få høre om nye produkter angående inkontinens jeg!!! Tusen takk til "anbefaler"!!! Og til dere som gjør narr, det syns jeg er dårlig gjort mot en nukommer her!!! Begynner å minne meg om skravle og krangle....

Nå er det deverre lenge siden jeg har vært her, og dette er første tråden på mange uker jeg leser. Dersom dette er den nye gjennomgangstonen så skal jeg iallefall være snar å tutle meg "hjem" til min kjære fjesbok igjen.

Skrevet

Jeg syns også det er fint med denne infoen. Og jeg syns det er rart å si at ingen har bedt om den. Det er vel ikke sånn at man bare kan komme med tips hvis noen har bedt om det. Jeg syns dere virker som en fin gjeng her inne selv om jeg bare har vært her littegranne, men dette var ikke så fint.

Skrevet

Takk for støtte : )

God sommer til dere alle med eller uten inkontinens : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...