Gå til innhold

Har såå lyst på Bugaboo:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kan en bruke denne vognen?

Er det dyrt om en vil skifte ut fargen på denne vognen?

altså til sportsdelen, og hvor kan en kjøpe denne vognenbilligst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du vært tidligere ute, kunne du ha kjøpt min som kun hadde vært brukt i et par mnd. Jo, den ER lett, men MASSE upraktiske ting også med den. Bl.a. er den tungvint å vippe opp og ned sitte delen når barnet sitter i den. Du må ta av bagen/stolen for å legge vogna i bilen. Osv....

Skrevet

Oj..må en ta den av?det visste jeg ikke..Hva mer er negativt me denne vognen da?Hvilken vogn har du kjøpt deg nå da siden du solgte bugabooen din?:)

Skrevet

Elsker min Bugaboo så skjønner at du har lyst på en.

Jeg synes hverken den er tung å regulere fra sittestilling til liggestilling og omvendt eller å ta av sportsdelen når jeg skal ha den i bilen.

Begge deler er jo gjort ved å trykke på en knapp på hver side. Enklere kan det nesten ikke gjøres.

Knallvogn.

Skrevet

Har den og elsker den!!

Mini min er 2år og 1mnd og vi bruker den iallefall enda. Kan iallefall bruke den en god stund til.

Sist jeg sjekka kosta det ca 700kr å bytte toppfargen (kalesja, ryggtrekket osv), mener det er noe dyrere om du vil bytte basefargen.

Jeg kjøpte min på babytrader.eu

Var der den var billigst når jeg kjøpte for litt over 1år siden. Kan være det har forandret seg da, blir jo billigere og billigere å handle i Norge og nå når valutakursene har vært litt høye.

Fikk understell med feil på, men var ikke noe problem å returnere det og få et nytt. God service og flinke på å gi instruksjoner på hvordan jeg skulle gjøre det.

Skrevet

Jeg også! Ønsker med Bee jeg da, hehe;) Den er sååå kul!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...