Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd i uke 20.. her var det jente sa jordmora... jeg hadde magen og alle tegn på jenta... var på 3d ultralyd i dag.. og jaggu hadde ikke jenta blitt til en gutt.... Dette er 4 gutten i rekken.. Ler så jeg griner for jeg hadde aldri trodd at man skulle få 4 gutter... men nydelig var han og brødrene syntes det var ekstra stas... så man skal aldri stole 100% på ultralyd nei... noen med lignende historier???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe hos oss går jeg som den "unormale" siden min førse er en gutt mmin mamma har født 5 ganger og har bare jenter hehe=)

Skrevet

Gratulerer! Jeg var på 3d i går og fikk bekreftet at vi skulle ha jente nr. 4. Artig med andre som også får flere av samme kjønn:)

Skrevet

Oj, har hørt om noen som har opplevd dette ja. Jeg har fått beskjed om det var en jente på ultralyd nå i uke 18. Trodde at det var en gutt, men hun virket bombesikker på jente. Var ikke noe tvil liksom. Men jeg tror fortsatt at det er gutt, så jeg er veldig spent på hva som venter meg på 3d-ultralyd. Nå har jeg likevel forberedt meg på jente, så det blir litt rart hvis det faktisk er gutt. Er det veldig vanlig at jordmor kan ta feil? (skjønner jo at ingenting er 100 % sikkert)

Skrevet

Vi får vår 3. gutt nå.

Og mannen min har FIRE brødre, så der er det jammen 5 stk av samme kjønn... Tror faktisk ikke at vi er i stand til å få jenter her i denne familien, jeg!

Skrevet

man må holde seg til det man er flink på å lage vet du ; ) Vi har 2 jenter fra før og mest sannsynlig nr 3 på gang ! Jordmor tippet jente, men klarte ikke se det helt. skal på ny ul om 1 uke, så håper de da klarer å se det bedre. er jo 24 uker på vei da! kjekt å vite om man skal vaske opp jente klærne etter søstrene eller spare til nye gutteklær : D

Skrevet

Jo takk, gutt nr 3 på vei her også:-)

Fikk beskjed om jente på ordinær ul i uke 18, og jordmor understøttet det med at den raske hjertefrekvensen burde tyde på jente. Så var jeg på ferie til Oslo og bestilte meg en 3d - ultralyd. Og så vips så ble det gutt her også! Kjempegøy det, og gleder oss masse!!!! Men skal jo innrømme at jeg også ble litt lei meg et lite sekund (syns det er lov til å si det uten at jeg ønsker meg gutten mindre av den grunn!!!!) Hadde jo vært fint med ei lita tulle også, særlig siden vi ikke tenker å få flere barn. Jeg kan jo legge til at jeg er eneste jente i søskenflokken, og at min mann er en av 4 brødre. Det er jo mannen som bestemmer kjønnet, så tror nok man kan være "disponert" for å lage enten det ene eller det andre.....

Nå gleder vi oss bare til lillebror kommer, storebrødrene syntes det var kjempestas!!!

Skrevet

Hei..

Joda, sist så fikk vi vite hele 5 ganger på UL at vi skulle få jente og ut kom gutten...

Venter nå nr 4 og vil ikke vite hva det er, men magefølelsen sier det er gutt..

vi er en mine, dine og våre familie og vi har 5 gutter tilsammen, og tror vi får en til snart..

Skrevet

Ikke sant!! Vi gleder oss masse og her og har jeg ny samboer og han bare lyste opp fordi vi skal bare ha en sammen.... så at han tenkte mekke moped og bygge lego ;)) men vi får holde oss til det vi kan;))

Masse lykke til... Et godt råd til oss guttemammaer: Ta dere en ukes ferie ALENE i året hihihih....

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Jada...Jeg hadde ordentlig jentefølelse, stesvigermor som ALLTID hadde rett på kjønn sa hun visste det var jente jeg bar på, det kinesiske fødselskartet, rask hjertefrekvens og ultralyd 1 tydet jente. Men neida, fikk beskjed på UL2 at det var en liten guttebass der inne. Så nå er mannen min sikker på at han blir homo...hahaha...(vi er ikke imot homofile altså) ;)

Skrevet

Gratulere så masse! :-)

Uansett kjønn, er babyene alltid like velkommne, like stort hver gang! :-)

Er selv veldig spent på kjønnet denne gangen, da UL ikke kunne si noe sikkert, men trodde kanskje gutt, og stemmer det blir det 4 gutter på rad her også, men eldste vår er jente da! :-)

Da vi skulle ha nr.3 så sa UL i uke 18 at det var gutt, ny UL i uke 23 var det plutselig jente, men på UL i uke 32 var det gutt igjen, så da skiftet babyen i magen "kjønn" flere ganger, så det er ikke alltid at UL er til å stole på....;-)

Skrevet

Leste forresten om Elin Sogn fra Hotel Cæsar at hun hadde fått vute at hun ventet gutt og hadde innstillt seg på det, men på ny UL hadde gutten plutselig blitt ei jente, så hun venter ei jente 30 Juni!

Så UL er nok ikke 100% sikker den heller...;-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Har ei veninne som på UL fikk vite gutt nr.3, og dei fant navn, kjøpte inn noen ekstra gutteklær og fikk gaver før fødselen med guttenavnet dei hadde bestemt ! ;-)

På UL ca 3 - 4 uker før terminen, var gutten blitt til jente, og ut kom ei jenta! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...