Nagilimia Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Det har hendt at jeg får lyst å sende en pm istede for å spørre åpenlyst, eller lurer sånn ca. på hvor folk bor. Er det bevist eller ubevist?
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Mange velger bevisst å ikke ha profil. Det er jeg et bevis på. Hva er det du vil bevise?
Nagilimia Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Hva jeg vil bevise? Den skjønte jeg ikke...? Jeg skrev hvorfor jeg lurte, bare venligsinnet. Respekter fullt ut de som ikke har profil, bare lurer på om de vet at de ikke har det, og evt. hvorfor? Kansje er det noe jeg ikke har tenkt på...
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Du skrev: "Er det bevist eller ubevist", derfor spør jeg hva du vil bevise. Men du mente kanskje om det var bevisst? Jeg er bevisst at jeg ikke har profil.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Fordi dette er et altfor stort og åpent forum til at jeg vil at noen skal vite noe mer om meg enn det jeg skriver i forumet. Derfor bytter jeg stadig nick også.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Hvis du går inn på taskespiller, ser du at det ikke går.
Nagilimia Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. juni 2009 Ja, hvis ikke det er en annen måte da...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 Det er helt bevisst fra min side. Her er det faktisk så mange mennesker som henger (og mange jeg overhodet ikke kan fordra som oppfører seg helt forferdelig, og som jeg derav ikke stoler et døyt på) at jeg ikke har noe som helst interesse av å spre mer om meg selv enn det jeg velger å skrive. F.eks er det å legge ut bilder av barnet mitt her inne rykende uaktuelt.
Fikk maibaby06 Skrevet 3. juni 2009 #11 Skrevet 3. juni 2009 Det var en runde her inne hvor noen logget seg på med sitt eget nick/brukernavn og kom direkte inn på en annen brukers profil. Skrev man innlegg ble de signert med et annet brukernavn. Det var endel som slettet profilene sine da, inkl meg. Stoler ikke på sikkerheten her inne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå