Mamma til gullgutt Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Jeg er kjempefornøyd med denne. Vi bor i Florida, Usa, og lillemann på 11 måneder bruker alltid Huggies, både som vanlig bleie og badebleie. Nå vet jeg ikke om størrelsen er den samme i Norge som her, men de er ikke spesielt store i størrelsen her i hvertfall. Lillegutt er nok ca 11 kg nå, men har brukt medium lenge - før han var 10 kg, som er "minstemål" på mediumstørrelsen her.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Ja, vi har brukt den på badingen en stund og er veldig fornøyd. æskal bruke mye av den i sommer.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Vi brukte den i utebasseng i fjorsommer og i innebasseng noen ganger, vi er veldig fornøyd med den bleia og kommer til å bruke den i sommer også.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 vi har brukt både little swimmers og badebleiene fra libero, og merker ikke noe forskjell på de Men mine barn har aldri bæsjet i disse da, og det er jo hovedpoenget med badebleier:) men både huggies og libero har god passform, og god strikk i livet. Tror libero sine er billigere enn huggies sine forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå