Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Altså, kanskje dette er tanker mange gravide har, men de preger meg hver dag. Og jeg håper noen orker å lese, og gi meg tilbake melding. Jeg har termin om akkurat 2 mnd, og er sammen med barnefaren (det jeg tror er barne faren) Fra august 08 til oktober 08 hadde jeg ingen menstuasjon, tok to angrepiller denne perioden for jeg var singe og uforsiktigl. Denne perioden uten mens viste alle prøver at det ikke var noen graviditet. (altså i 3 mnd) Den 25 oktober fikk jeg menstuasjon, og sist jeg hadde ubeskyttet sex var i begynnelsen av oktober. Etter dette har jeg kun hatt sex med han jeg nå er sammen med. Fikk postiv grav test 29 november, og ultralyd viser at befruktning skjedde ca 9 november. en hel mnd etter at jeg hadde sex med en annen en min nye kjæreste. Jeg ser jo at det er litt villt, men er det NOEN som helst sjanse for at det ikke er kjæresten som er faren? Kjæresten min er sort, og jeg er rett og slett livredd at bebin skal være hvit. herrigud, vet ikke om det er hormoner eller hva. Men han gleder seg så mye. Vil ikke skuffe han. Helt utrolig at jeg kan tenke sånn, men ikke desto mindre preger det meg. Håper på svar... og at det ikke blir noe nedsettende.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Nå er det sånn at bebier som har en neger og en arisk forelder kan bli helt hvit, helt svart eller (mest normalt) en god blanding.. Ellers er sjansjen veldig liten. Men med en kombinasjon av en seig liva sædcelle og en litt feil ultralydsmåling så er det ikke umulig. Eller kanskje det er umulig. Snakk med fagfolk om det.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Heisann.. Jeg vil bare si at jeg ville sjekket det bare for å være sikker.Men jeg har en lignende historie. Selv om jeg har vært i et fast forhold i 14 år nå så kan jeg fortelle deg at historien med uteblitt mens er lik din. Jeg mistet mensen rundt 10.nov`08,jeg og mannen hadde sex men litt sånn hopp av i svingen osv....men så hadde vi bestemt oss sånn rundt 16-17.des sånn ordentlig for at vi skulle prøve å få barn og jeg har vært uten mens siden den gang. Det varte og rakk og vi fant ut at det kunne jo faktisk være muligheter for at jeg var gravid da...selv om jeg ikke hadde de vanlige symptomene annet enn at jeg ikke hadde mens. Jeg bestillte time hos lege og ut ifra siste mens og alt det der,sa legen at det tydet på at jeg var nesten 12 uker på veg,men du kan godt sjekke det hos gynekolog hvis du vil være sikker sa han...ok tenkte jeg og bestillte time hos gynekolog. Da jeg kom dit og han tok gynekologtest på vanlig måte sa han at her er det enten noe galt eller du er mye kortere enn dine 11.uker.Så tok han en innvendig test og sa at....her er du bare 7.uker.Dette er veldig lite. Jeg sa at ja,det stemmer egentlig mer med hva jeg også trodde....men hvordan kan det være mulig??? Så det vil da si at jeg gikk fra rundt 10.nov rundt 30.des før jeg fikk positiv graviditetstest..det går jo ca 14dgr fra man har sex til det blir befruktet. I følge den gynekologen jeg da gikk til sa han til meg at jeg har faktisk vært borti flere som hopper over 1.mensstuasjonsmåned det er ikke uvanlig...helt normalt. Å det er jo som den andre her sa at..nå er det jo muligheter for at barnet ditt også kan bli hvit...akkurat som farget og en kombinasjon fra begge..altså mulatt. Han jeg gikk til er en av de beste gynekologene innenfor sitt felt og jeg ser jo også det nå at det er umulig at jeg var gravid noe før.Eller at at det kan ha seg at det skjedde noe før...da hadde jeg jo hatt termin før. Så med andre ord....så tror jeg du kan slå deg til ro med dette at det er kjæresten din som er barnefaren.Men sjekk hos ordentlig gynekolog...kanskje en privat som har ordentlig apparat osv...så finner de ut av det og kan svare deg mer konkret enn kanskje vi kan.De driver jo med dette og har jo på en måte litt mer peiling enn oss vanlige folk. Lykke til...dette går nok bra. Tenker på deg.....stor klem
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Fra 10 nov til rundt 30 des skulle det jo stå..går litt fort i svingene.:-)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Tusen takk for svar! Jeg tror vel egentlig det er kjæresten som er far...ble liksom litt mere villt når jeg skrev det ned...haha...og leste det jeg hadde skrevet! hormoner på tur tror jeg. Ultralyd terminen jeg fikk er to dager etter mens terminen...så det må da virkelig være merkelig om det ikke er kjæresten min som er far til barnet. det er bare to mnd igjen, så jeg får vel prøve å nyte disse mnd. Og heller prøve å slå meg til ro med at jeg er litt små gal!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå