dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Har vært innstilt på å prøve på nr 2 neste høst,men nå lurer jeg på om vi bare skal kline til...Frøkna blir 1 år i aug men jeg har fortsatt 2,5 år igjen av studiene. Venter vi til jeg er ferdig vil det bli 4 år mellom og det synes jeg er mye. Har snakket med Riksen og de skal sende meg resepter så jeg kan komme igang med fryseforsøk når jeg vil. Veldig vanskelig å bestemme seg synes jeg.Passer vel egentlig ikke så godt nå,men når vil det passe?
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 det er vanskelig å få ting til å klaffe.. har jeg vært deg så har jeg klinet til nå eller til høsten..
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Jeg fikk to barn mens jeg studerte. Det gikk helt greit.
Jelly Belly Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Jeg ville klint til! Teoretisk så passer det jo heller ikke med en gang du er ferdig med skolen heller. Da skal man jo finne seg en jobb og kanskje jobbe et år først! Når man har jobbet et år et det ikke alltid det passer heller, for da har man ofte muligheten til å avansere på arbeidsplassen! Og sånn fortsetter det.. Det passer aldri før barnet er i magen! Da viser det seg som regel at timingen var perfekt.. Lykke til!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. juni 2009 Hmmm,ingen tvil om hva dere ville gjort hvertfall. Vi fåt ta en prat til om det her. Blir litt skremt jeg nå....er jo mye styr med hun vi har fra før,men regner med at ting har roet seg litt innen vi rekker å få en til. Takk for hjelpen:-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Blir 4 år mellom her, og jeg synes det blir perfekt! Har en storebror som jeg kan snakke med og som gleder seg fælt og kan delta mye mer i stellet av babyen... Han er jo også mye mer selvgående... Planen var jo selvsagt å få 2 år mellom, men ting går jo ikke helt som man planlegger... hehe Det er nok både fordeler og ulemper med to tette og stor avstand... Anyway... Er jo enig med hun som sa at etter studiene burde du jo kanskje jobbe en periode før du blir gravid igjen... Nei, føler du at dere vil takle en til selv om snuppa er mye dårlig, så kjør på! ;-) Det værste styret har nok sikkert gitt seg når neste kommer! Uansett hva dere velger, så masse lykke til! :-D
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. juni 2009 Og det sier dere enda dere sitter der med 1 uke til termin begge to;-) Skulle tro dere ville anbefale meg å aldri gå gravid igjen...hehe. Får se da vøtt. Venter på babyene deres nå:-) Jeg tenker sånn at hvis vi vil ha 3 så blir det mye med 4-5 år mellom de 2 første.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Har lyst på fler jeg også. Tross dette helvetes-svangerskapet... Det blir bare IKKE assistert med det første! hehe Håper jo på at kroppen vil få til en eggløsning selv etterhvert... ;-) Så om det blir 1 år mellom nr 2 og 3 eller 6 år mellom nr 2 og 3 har ingenitng å si, tror jeg... Nei, jeg synes det er deilig å gå gravid, er bare så sykt sliten av dette bekkenet! hehe Nei, vil ikke fraråde å gå gravid... ;-) Det er jo såååå kos med disse sparkene og når beibi endeilig kommer!!! :-D
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 anbefaler jo på det sterkeste jeg da å gå gravid igjen:) er jo så deilig stort sett mesteparten av tiden:) litt tungt på slutten men det er det for alle.. uansett hva dere velger så vær enige i valget begge to:) Bare vent til jeg kommer på besøk med lille gutten så kommer det nok til å krible litt i magen din hihi:) Lykke til uansett valg dere tar, regner med jeg får oppdatering på hva og når dere bestemmer dere:)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. juni 2009 Har sendt deg pm cat. gubben er jo helt med,så står litt på meg. men tror vi har landet nå;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå