Gå til innhold

Det er så harry med store tattoveringer .

Anbefalte innlegg

Skrevet

På jenter .Store drager ,dødingshoder osv på overarmene .ÆSJ HARRY til tusen .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette i motsetning til små tatoveringer? av blomster eller runer eller kinesiske tegn, som er virkelig STILIG? kultivert, elegant og ordentelig lady like. NOT NOT NOT

Skrevet

Enig.. Noen ganger kan tattoveringer være fint.. Men det skal mye til..

Det styggeste jeg ser er sån "pamela anderson" ring på overarmen.. Så fanatsiløst og billig.. Lyser tacky, hore, og null fanatsi laaaang vei.. samme med en tribal i korsryggen.. :s

Skrevet

Harry er å gå med barnevogn med navnskilt, bag med navnet på barnet og teppe over åpningen............det er harry det....

Skrevet

Jeg liker tatoveringer jeg. Skal ha på overarmen selv etterhvert. Men skal ha en "glad"-arm, med masse farger, regnbue, blomster etc.

Har tatoveringer fra før også, men de er ikke så store.

Alle har jo hver sin smak- og takk for det =) Kjipt om alle var like og liker det samme...=)

Skrevet

ikke glem røyken i munnviken, tigths og tunika

Skrevet

Enig, tattoos er harry, intetsigende og personlighetsløst. Jeg føler jeg er det eneste mennesket i oslo over 20 år (jeg og sambo) som IKKE er tatovert, gudskjelov. På sommeren stikker det frem tatoveringer over ALT ppå folk, og det teiteste er jenter rundt 20 som alle sammen har denne trekanten av en "bord" med spissen ned i korsryggen. Bøyer ei ung jente seg ned så kan du banne på at du ser trusa OG den svære, grelle tatoveringa lyse mot deg. Teit og skikkelig dusinvare-stempel

Skrevet

Mulig du bør vurderes som innpåsliten,sikler, og lesbe........hadde jeg hatt ei som deg hengende over ræva mi, ville jeg tatt et bakspark som virkelig satte kjeven din på plass.......

Skrevet

Så lenge de kjører stilen helt ut, så synes ikke jeg det er harry. Da er det litt mer harry når du ser meg, som er veldig forfengelig, jålete og det som mer er, men en idiotisk stygg tattovering på ankelen. Ikke orker jeg å fjerne den heller, for den skal være der for å minne meg på hvor idiotisk og stygt det er. Kan evnt. skremme mine barn med den.

Skrevet

Jeg er hverken tacky eller hore. Men dårlig fantasi har jeg og den var ikke billig når jeg tok den for 13 år siden :P Det skal jeg innrømme... For jeg har ett bånd rundt overarmen... Og jeg ANGRER på den.. Men angrer ikke på de andre fire jeg har ;)

De fire siste er gjennomtenkt og betyr noe for meg...

Skrevet

Deg om det. Hvem definerer hva som er harry?!

Skrevet

Synes tattoveringer på jenter er svært lite femenint. Uansett størrelse. For meg har det et slags "low life" stempel. Synes det er harry ja.

Men sier som deg over her, meg om det !!

Skrevet

Jeg bryr meg lite om hva andre tenker, men har en stor som går fra nakken og nedover hele armen + noen til. De teiteste skal jeg ta noe annet over, for jeg har ikke samme smak som 30-åring som jeg hadde da jeg var 16, men det gjør jeg ikke for å tilfredsstille snupete, sushispisende høner med fake Ballenciaga-veske og løshår som synes "sånne som meg" er low-life fordi vi synes litt mer i mengden enn hva dere gjør. Trenger ikke ramse opp hva jeg har av skolegang og materielle goder for å rettferdiggjøre hvordan jeg har valgt å se ut heller.

Du må ha et kjedelig liv, HI, som orker å henge deg opp i valg andre har tatt som overhodet ikke har noen innvirkning på ditt liv å gjøre.

God bedring, må være kjipt å lukte så sterkt navle som det du gjør...

Skrevet

Enig, og tattovering med barnets navn på kroppen og også drit harry.

Wanne be kjendis liksom.

Skrevet

Tja, vi har ihvertfall passa på å stave riktig når vi har tattovert navnet.

ref: "wanne be kjendis liksom"

Skrevet

Jeg henger meg på her og sier takk for at ikke alle er like!

Harry.. Tattoeringer er kroppskunst og folk får vel nesten bestemme selv hva dem vil ha på kroppene sine.. har vel kanskje ikke samma smak nå som da jeg var 16 men alle mine tattoeringer betyr noe for meg, har store drager og alt som er! Ingen armringer eller tribals for det syns jeg ikke noe om men jeg går ikke rundt å kaller andre harry for det.. har bedre ting å gjøre enn å stirre på forbipasserende å dømme utfra hva slags klær, sko, vesker, kroppskunst, smykker, bikkjer og alt annet folk har med seg.. Har mere enn nok med meg og mitt og mine..

Skaff deg et liv HI eller finn på noe annet på klage over.. som fattigdom, sykdom, krig og fred.. nei jøsses hva folk skal bry nesa si med altså.

Skrevet

Unnskyld meg, men har du "BadAs" så dårlig selvtillit at du må rakke ned på andres skrivemåte, bare fordi noen traff deg på et (tydeligvis) ømt punkt??

Skrevet

Hva for slags diskusjon er dette å starte? Hadde det ikke vært bedre å fokusere på noe positivt, noe du liker? Er det ikke slitsomt å dra rundt på dette negative fokuset?

Slapp av, len deg tilbake og tenk på alt du liker og synes er fint i steden for :-)

Skrevet

Absolutt ikke, men det var ikke meg som dro opp definisjonen "low-life" heller, og er man så prippen bør man ihvertfall kunne stave? Eller tar jeg heeelt feil? Er jo bare en low-life, jeg... :-))

Skrevet

ELSKER tatoveringer jeg!har bare en selv,en som betyr mye for meg,og får en til i løpet av sommeren regner jeg med...som kommer til å bety enda mer for meg..og jeg har aldri sett noen andre med samme...

Sambo har masse tatoveringer,armer,rygg.bryst...syns det er dritkult når det er gjort ordentlig!

Dere som dømmer andre pga tatoveringer...vel...det sier vel mer om dere enn noe annet!

Skrevet

Det er jo ikke personlighetsløst hvis det er en original tatovering som betyr noe for deg... Det er jo nettopp det som er personlig..!!

Jeg synes tatoveringer kan være både fint og sexy, men det spørs jo på tatoveringen og på personen som bærer den! Som med alt annet så handler det om smak og behag!

Skrevet

Klart det er harry. Dere klarer ikke engang å stave det riktig! Tatovering uten to tt. Skjerp dere!

Skrevet

Innpåsliten og sikler er jeg ikke, og så definitivt ikke lesbe. Er det noen som er tatovert fra issen til ankelen så er det jo traktorlesbene- jeg sa da vitterlig at jeg er glad jeg har et blekkfritt ytre, kjøttpølsa?! Ræva di ville jeg ikke nærmet meg selv med ildtang, reek!!

Skrevet

Tatoveringer er harry uansett, forferdelig stygt!

Skrevet

Sexy på menn !

Grise-harry på kvinner !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...