Gå til innhold

Hei hei. noen som kan se hit litt??


Monnemor

Anbefalte innlegg

Hei.

Er nå inne i vår 14 prøve periode.. Begynner å bli VELDIG utolmodig nå..

Denne månden har jeg en veldig god følelse på at det har klaffet for oss, men tør ikke teste enda, blir like deprimert hver gang den slår negativt ut.. Syklusen min har det siste året variert fra 30 til 40 dager, så skal egentlig ha mens om 3 dager.Ca 14 dager etter siste mens hadde jeg noe brunaktig utflod ( sorry detaljer ) en dag, men det var det..

Når jeg har ventet mens før så har jeg aldri hatt så tunge, hovene og vonde pupper som nå.Er konstant sulten, selv rett etter at jeg har spist. Bruker og kjenne veldig godt at tanta er på vei ei ukes tid i forveien, men nå ingen ting. Mener å huske at jeg hadde det slik som nå når jeg var gravid med lillegutt på 4 år, men det var lenger uti svangerskapet... Noen flere som har hatt det slik som meg og fått positive tester??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei.

Dette hørtes kjent ut :o) Tok 2 tester på fredag, og begge var positive. Skal til legen på fredag. Gleder meg skikkelig. Jeg også kjenner vanligvis veldig godt i ryggen når jeg venter mensen. Nå kjente jeg ingenting. Veldig tunge pupper, og kjempe trøtt. Våknet flere ganger i natt, når jeg snudde meg, for at jeg føler det er bly i pupperne!!! Første gang for meg, så jeg vet ikke hva som venter. Men heldigvis ingen kvalme. Håper du er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...