Gjest Tipsie Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Mannen fyller året nå i Juni, og blir Pappa til ei jente i oktober. =D Noen som har gode gavetips? Har lyst å lage album / fotobok til fødselsgave. =) Men trenger tips til bursdagsgave! Han blir 31 og dette er første barnet. Takker for tips! ;D
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Et godt kamera? Videokamera? Ny mobil? (greit å vite at han er tilgjengelig når det nærmer seg) Bok med barne sanger i (han må begynne å øve nå vett du...,så kan du jo slenge med ei flaske cognac så han ikke får heeelt noia...) ;o) Klokke (så han kan ta tiden mellom riene..)' GPS (så han finner veien til sykehuset...) He he, jeg er kankje ikke så god på gaver, men det er himla gøy å kjøpe de ;o) LYKKE TIL
Moster1 Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Hva med pappasmykke? Mannen min får det i pappagave. Han har to særkullsbarn, men jeg ordner det slik at han får tre tags med navnene til alle barna (kanskje jeg skal sende regningen til mamman til de to barna? Det hadde vært litt gøy, men jeg bare tuller altså). Han vet at han får det, men han må vente til babyen kommer,slik at vi vet kjønnet og dato. Han bruker ikke smykker, men da jeg spurte han om han kanskje ville ha i går, så ble han kjempeglad. Og det gledet meg veldig også.
imoen Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Boken "Verdens beste pappa - hakkespettbok for førstegangsfedre", har gjort stor suksess her i huset, og hos flere jeg kjenner. Det er en super bok som er skrevet med litt humor, samtidig som mannen får mye god informasjon om svangerskap, fødsel og småbarnstid. Mannen min har lest den og syntes han lærte mye nyttig uten at det bar preg av at forfatteren ville belære.
Gjest Tipsie Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Tusen takk for tips! Skal definitivt kjøpe boka, imoen! =D Vet du om en plass den kan bestilles via nett? Har også tenkt på dette med personlig smykke, men han er ingen "smykke-mann" så da måtte jeg forhørt meg først. Hihihi.. Tar gjerne imot flere tips!
Gjest Tipsie Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Hadde forresten selvfølgelig også vert genialt med fotoapparat! Eneste er at jeg har hintet litt om at jeg ønsker meg det! Hihihi. Men det hadde jo vert veldig praktisk å ha i hus før den tid (fødselen) siden jeg har lyst å lage foto-bok til ham som fødselsgave! =D
Gjest Moave Skrevet 4. juni 2009 #7 Skrevet 4. juni 2009 Ja, den boka hadde jeg også tenkt å foreslå! Den er utrolig morsomt skrevet.
Amia Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 Boken kan bestilles på nett, f.eks Tanum.no, Norli.no osv. Stor suksess her i huset også
Gjest Tipsie Skrevet 5. juni 2009 #9 Skrevet 5. juni 2009 Takker for info! =D Vet noen av dere om boka er å fa tak i i "hardcover"??? Finner den kun som paperbakk / heftet hos Norli og Bokklubben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå