lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Weee!!! Embryo perioden er over!!! Åhh, håper så inderlig at dette går bra nå. *har hatt nok sa de siste årene* UL viser en sprellende baby med bankende hjerte og!!! Må bare juble!!!!! he he
fru tekopp Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Når går det fra å være embryo til foster? Uke 9 eller 10?
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Det sto det på meg i dag og jeg er 10+0
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Gratulerer så masse Må være en fantastisk følelse:)
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 HURRA for fosteret ditt !! Jeg er 10 +1 i dag, og har ikke tenkt på at det ble et foster i går..hehe! Herlig at vi snart nærmer oss 12 uker, har ventet i evigheter (føles vertfall som evigheter) på at jeg skal passere den "magiske" grensen. Dette _skal_ gå bra, for osss begge to! Når er din termindato? Min er 1.januar ifølge bim, men ifølge legen har jeg termin 31.des. Er litt spent, for jeg har født til termin begge gangene tidligere, vil nødig føde akkurat på nyttårsaften. Skal knipe igjen til 2010 er i gang! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå