prebs Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Jeg satt og skriblet for meg selv på en lang reise, og kom da fram til disse navnene. Jeg har mange favoritter på topp 40, men jeg har tatt dem vekk fordi jeg liksom har "forbannet" meg på at jeg ikke skal bruke et poppisnavn - når det likevel er så mange navn utenfor toppen som jeg liker godt. Jeg er ikke hårsår (heller ikke gravid forøvrig...), så hvis alle navnene er kustygge, så bring it on! Den lange lista er: Agnes Ane Astrid Ebba Eline Ellida/Elida Ellisiv Guro Hedvig Henriette Henrikke Ingeborg Ingvild Johanne (JohannA er ikke aktuelt) Klara/Clara Kristin Kristine (skrevet sånn) Liva Nanna Nicoline/Nikoline Oline Ovidia Pernille Petrine Rebekka (skrevet sånn) Silja Synne Thale/Tale Vida Kommer med guttelista en annen gang - dette er vel nok for i dag... Sanne
Synnøve_Solbakken Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Blir vel litt mer enn 3 på topplista hvis det er greit Ingeborg Ingvild Synne Ane Pernille Kristin Johanne Så var det bunn... Henriette Nikoline Ovidia Thale Kunne hatt flere på topplista, og endel som er helt ok i midten der.
prebs Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juni 2009 Helt greit, Kajsa - du har god smak, hehe... Ser at jeg blingsa litt; Sanne skal selvfølgelig stå foran Silja, ikke foran prebs!
Miranda har født :-) Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Topp 3 Nicoline Pernille Vida Eline er også søtt, men det er veldig vanlig. Litt kjedelig. Bunn 3 Petrine Elisiv Synne Olivia elsker jeg, men Ovidia syns jeg er helt ok. Rebekka liker jeg ikke, men Rebecca er ok.
trebarnsmamma84 Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Topp; Eline Nikoline Hedvig Pernille Ingeborg botn: Thale Astrid Ebba Ovidia Petrine
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Agnes :-) Petrine :-) Ellisiv :-) Vida :-( Silja :-( Nanna :-(
Cornelianelia Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Topp: Synne Guro Ebba Alle disse har vært høyt oppe på mine lister også :-) Bunn: Vida Klara Ovidia
Vipsenmamma Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 tre på topp (eller fire da) Pernille Ellisiv Ingeborg Ingvild tre på bunn (eller åtte, det var umulig å stoppe) Ovidia Ellida/Elida Vida Henrikke Nikoline Oline Petrine Liva
Eva_81 Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Topp: 1) Agnes 2) Hedvig 3) Ingeborg (Astrid, Ebba, Klara, Thale ,Nikoline, Ingvild +++ er også fine) Bunn: 1) Silja 2) Henriette 3) Henrikke
MetalMom Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 De jeg liker best (ble flere enn 3 : Ellida/Elida Eline Johanne Kristin Kristine Liva Thale/Tale De jeg synes er stygge (ble flere enn 3 her og): Ebba Guro Hedvig Henriette Henrikke Ingeborg Resten av navna er ok, men ingen av de du har på listen din ville jeg brukt selv.
Mille & lillegutt Skrevet 3. juni 2009 #11 Skrevet 3. juni 2009 På topp: Ebba Eline Pernille På bunn: Agnes Astrid Ellisiv
j85 Skrevet 3. juni 2009 #12 Skrevet 3. juni 2009 På lista di likte jeg bare Henriette. bunn er: Petrine Henrikke Ovidia Agnes
Vannmann35 Skrevet 3. juni 2009 #13 Skrevet 3. juni 2009 Topp 3: 1. Rebekka - klassisk og internasjonalt 2. Agnes - myk og fin klang 3. Pernille - koselig Bunn 3: 1. Vida - tenker bare grovt... 2. Henriette - aldri likt dette... 3. Ingvild - aldri likt dette heller, veldig kjedelig...
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #14 Skrevet 3. juni 2009 Agnes - vakkert, tidløst, pent og ikke populært. Ane - pent, men tenker veldig "kunne han virkelig ane det, da?" Astrid - for traust. Ebba - liker det ikke, synes det er veldig maskulint og "grovt". Eline - pent, men litt sukkersøtt. Ellida/Elida - pent og originalt. Ellisiv - helt fint. Guro - for traust og litt maskulint. Hedvig - synes det er utrolig maskulint (tenker LudVIG osv) Henriette - veldig dårlig egnet i utlandet, har en søster som heter dette.. Henrikke - sjarmerende, men veldig maskulint, opplagt at det er etter Henrik. Ingeborg - nydelig, men litt traust. Ingvild - veldig lite pent. Johanne - vakkert og sjarmerende. Klara/Clara - tøft, Solveig Kloppen kalte nettopp si datter dét. Kristin - herlig og flott, men litt 60-talls? Kristine - koselig, men ganske kjedelig. Liva - pent, men det lyder litt utenlandsk. Nanna - kallenavn og "tullenavn". Nikoline - minner for mye om nikotin + opplagt fra Nikolai. Oline - koselig. Ovidia - flott og elegant, men høres litt ut som en bilmodell (Octavia osv.) Pernille - sjarmerende og flott. Petrine - for sært og for kjerringaktig. Rebekka - fint, men kjenner for mange utagerende som heter dette, derfor synes jeg det er litt belastet og småharry. Silja - liker verken Silje eller Silja, skikkelig 80-talls (spesielt Silje). Synne - helt fint. Thale/Tale - pent, men blir veldig "å holde en tale". Vida - flott betydning, men litt for alternativt for min del. Kunne brukt 4 av disse selv: Agnes Kristin Johanne Klara De 5 styggeste er nok: Silja Petrine Hedvig Guro Ebba
M ♥ ♂-2010 Skrevet 3. juni 2009 #15 Skrevet 3. juni 2009 Åå, bare tre?? Jeg tar litt fler:-) I toppen: Henrikke Johanne Klara Liva Nikoline Oline Petrine Synne I bunn: Agnes Astrid Elida Ellisiv Guro Hedvig Ingeborg Ingvild Kristin Resten er midt på
(Oktober) Skrevet 3. juni 2009 #16 Skrevet 3. juni 2009 Topp 3: Eline Nikoline Oline (Thale er også fint! Resten er ikke min smak. Men 5 av de jeg likte minst er Ellisiv, Hedvig, Guro, Ebba og Nanna..
Gjest Siklerotte Skrevet 3. juni 2009 #17 Skrevet 3. juni 2009 Topp; Eline Klara Johanne Bunn; Agnes Guro Ellisiv
Azora Skrevet 4. juni 2009 #18 Skrevet 4. juni 2009 Liker: Agnes, Astrid, Eline, Ingvild, Johanne, Oline, Silja, Synne Ok: Ane, Elida. Hedvig, Ingeborg, Klara, Kristin, Kristine, Liva, Ovidia, Rebekka Liker ikke: Ebba, Guro, Henriette, Henrikke, Nanna, Nikoline, Pernille, Petrine, Tale, Vida.
Dronning Sånnja Skrevet 4. juni 2009 #19 Skrevet 4. juni 2009 3 på topp: Hedvig Clara Ingeborg 3 på bunn: Nicoline Ovidia Nanna
CMH Skrevet 4. juni 2009 #20 Skrevet 4. juni 2009 Topp 3; - Silja - Vakkert og fint - Liva.. Synes det er søtt - Kristin. Stødig og klassisk Bunn 3; Nicoline - Synes det er et fælt navn! Nanna - Fælt bare, og tenker hu i paradise, hehe Agnes - For de som foretrekker gamle navn.. Ikke min smak mao
Gjest Skrevet 4. juni 2009 #21 Skrevet 4. juni 2009 Tre på topp: Rebekka Vida Ingvild Tre på bunn: Ellisiv Klara/Clara Ovidia
Marolla Skrevet 4. juni 2009 #22 Skrevet 4. juni 2009 1 Ellisif 2 Pernille 3 Ingvild 3 Eline 2 Nanna 1 Kristin
peggy08 Skrevet 4. juni 2009 #23 Skrevet 4. juni 2009 Topp 3 Synne Ane Vida Bunn3 Rebekka Silja Kristine
nil@ Skrevet 5. juni 2009 #24 Skrevet 5. juni 2009 Her var det jo litt og velge i! TOPP Agnes Thale Pernille BUNN Petrine Ellisiv Oline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå