Gå til innhold

Faens forbaska veiarbeid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De driver å graver og styrer i veien her, lastebiler og gravemaskiner og tuting og belteskraping på asfalten!

Knøttet sover maks en halv time innendørs siden han vanligvis sover ute på dagtid. Nå våkner han jo av alt bråket ute. Ikke kan jeg gå noe særlig tur heller, for de driver på i hele området her.

Han har bare sovet en btime tilsammen siden kl 7, stalkar lille... kjenner det begynner å gå skikkelig løs på tolmodigheten min. Kan de ikke jobbe litt fortere! ARG!

måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bor vel ikke i Trondheim vel?

Jeg synes at de holder på med ett eller annet veiarbeid hele tiden her. Og ikke blir veiene bedre eller men det er en annen sak :-)

Skjønne at du blir lei. Det sliter på når de ikke vil sove og så blir de grinete og trøtt også

Skrevet

Haha, kjenner meg SÅ godt igjen! Her ute er det heldigvis ganske rolig vanligvis, men hjemme på balkongen ergret jeg meg GRØNN både støtt og stadig over veiarbeidsmaskiner, is-biler og sirkelsager, som vekket lille flis OFTE. Nå ergrer jeg meg GRØNN over at nabogutta har bestemt seg for at det er en ypperlig ide å lage skateboard-rampe på gårdsplassen sin, som er dekket av BROSTEIN. JIIIIZEZ!! Det bråker jo INGENTING da...

Skrevet

Jeg kan trøste deg med at jeg har det værre enn deg. Her har de holdt på med veien siden sommeren i fjor, og er fortsatt ikke ferdig før neste sommer. Samtidig bygges det en ny bygård rett ved siden av meg. Det er festlig når bygget rister. Og jeg er lei. Men tjukken sover stort sett like greit. Gjennom det meste.

Skrevet

Bor ikke i Trondheim, nei. Men i Oppegård utafor Oslo.

Her har de holdt på siden høsten 2007 har byttet vannledninger i hele området. Nå er det vist på tide å legge nye elkabler og sette opp nye lyktestolper. Det meste av tiden har det gått helt greit, men de siste dagene har det jo tatt helt av :( Nåde de om det ikke blir så pent at det nesten er til å grine av..

Kan liksom ikke be de være litt mer stille heller :-/ Det er begrensa hvor mye en lastebil kan liste seg ;)

Skrevet

Skjønner så godt hva du mener. Her er det fullt anleggsarbeid rett nedenfor balkongen. Min lille gutt får bare sove maks 40 minutter. Nå i pinsen hadde arbeiderne fri og da sov han over to timer om gangen. :( Åhh, jeg blir så sinna!!

Skrevet

Jeg bor i Trondheim og skjønner ikke helt planleggingen av vegarbeidet i Bøckmannsvegen. Makan til rot! Men ungen sover like godt uansett bråk fra vegarbeid eller gressklippere. Hurra for godt sovehjerte!

Skrevet

uttafor her driver de å snekkrer nå! klokka 20 på kelden liksom...å de snekkrer ikke akkurat stille heller....nåde de hvis knøttet våkner altså... jammen meg ikke greit med alt dette bråket rundt omkring nei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...