Snittet Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Har ikke hørt det før, er det vanlig? Hva syntes dere? Hvilke mellomnavn kunne passet?
Magandang anak ko Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Det er et motenavn som er både elsket og hatet. Mange har sterke meninger om dette navnet. Jeg ville styrt unna det dersom du ikke er veldig bestemt på at du vil ha det navnet:-)
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Bestem deg sier jeg, Christian eller Aleksander... Hehe, det var min mening:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Chrisander kan brukes som fornavn. men jeg syns det er så langt at et mellomnavn i tillegg blir litt volsomt.
Synnøve_Solbakken Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Du kan i teorien bruke det ja, og er ikke sååå mye brukt, men for meg havner navnet i samme kategori som Kevin og Ronny...
Eva_81 Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 for meg er det et hjemmesnekra tullenavn. svaret er derfor NEI!
cherry coke Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Det kan nok brukes som fornavn, ja. Men ikke et pent navn...samme sjanger som Nathaniel, maximillian etc..
Kamomille Skrevet 3. juni 2009 #8 Skrevet 3. juni 2009 Selvfølgelig kan du bruke det hvis du ønsker det:) Men jeg vil nok ikka anbefalle det spesielt sterkt. Synes det høres ut som et tullete navn skrektret sammen som et kompromiss av 2 foreldre som ikke kan bestemme seg!!
Gjest Moave Skrevet 3. juni 2009 #9 Skrevet 3. juni 2009 Det er 84 menn som har Chrisander som første fornavn. Av disse har 73 Chrisander som eneste fornavn. Ikke så vanlig med mellomnavn, med andre ord, sikkert siden navnet i seg selv er så langt.
Tøysetipp Skrevet 3. juni 2009 #10 Skrevet 3. juni 2009 Chrisander Salamander. Nei, jeg bare tuller. Ikke noe jeg ville valgt, høres ut som et navn noen har tuklet med i flatfylla:-S
Gjest -<<- Skrevet 3. juni 2009 #11 Skrevet 3. juni 2009 Kan, som i er tillatt, javisst. Og ja, jeg har hørt det før. Jeg synes det er helt forjævlig stygt, vanvittig harry og en pinlig indikasjon på at mor er sytten år, strøyk på ungdomsskolen og heter Bob-Jeanett. Sånn siden du spør, liksom ... Som mellomnavn stemmer jeg for Arne, så kan stakkaren i hvert fall velge bort det mest belastede.
Gjest Skrevet 3. juni 2009 #14 Skrevet 3. juni 2009 Chrisander har vært diskutert på Navnedebatten, og de fleste, iberegnet meg, mener det er et forferdelig navn.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 3. juni 2009 #15 Skrevet 3. juni 2009 haha pila, den var god!! helt enig med deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå